بارش برف شبانه تمامی اکیپ‌های زمستانی تبریز را پای کار کشاند

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز از آماده باش کامل و فعالیت تمامی تجهیزات، ماشین آلات و اکیپ‌های زمستانی مناطق دهگانه شهرداری تبریز در طی شب گذشته و همزمان با بارش برف خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،محمدرضا قربانیان تبریزی معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز  گفت: از ساعات اولیه بارش برف شبانه و تا صبح امروز، اکیپ‌های زمستانی معاونت خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز با تمام امکانات و تجهیزات با استقرار در معابر شهر اقدام به یخ زدایی، برف روبی و بازگشایی معابر شهر کردند.

او با اشاره به محلول پاشی و برف روبی معابر توسط اکیپ‌های زمستانی افزود: توجه به آماده باش تمامی نیرو‌ها و در اثر تلاش و حضور موثر این نیرو‌ها مشکل و گره خاصی در عبور و مرور در داخل شهر بوجود نیامد.

او با توصیه اکید به شهروندان جهت عدم تردد غیرضروری در معابر شهر در مواقع بارش برف، اظهار داشت: عدم حضور وسایط نقلیه و کاهش تردد در معابر شهر باعث خواهد شد تا خدمت رسانی نیرو‌های خدمات شهری و بازگشایی معابر در سریع‌ترین زمان ممکن صورت گیرد و علاوه بر آن شاهد تصادفات ناشی از بارش برف و لغزندگی نیز نباشیم.

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز در پایان سخنانش با اشاره به حضور اکیب‌های زمستانی خدمات شهری در نقاط شهر و آماده باش کامل این نیرو‌ها اظهار داشت: رعایت نکات ایمنی توسط شهروندان و استفاده از لاستیک مناسب در مواقع برف و یخ بندان قطعا مانع از ایجاد مشکلات احتمالی خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.