مرز پرویز خان زیر ساخت و امکانات کافی ندارد

فرماندار قصرشیرین گفت: طرح جامع مرز رسمی پرویزخان با ۷۴ میلیارد تومان اعتبار عملیات اجرایی آن آغاز شد و هم اکنون ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مرادعلی تاتار روز پنجشنبه در حاشیه بازدید نمایندگان وزارت اقتصاد و گمرک ایران از مرز پرویزخان، خواستار رفع مشکلات زیرساختی این مرز شد و گفت:پرویزخان باوجود میزان اهمیت و تردد بالای آن هنوز زیرساخت و امکانات کافی ندارد و این موضوع موجب بروز مشکلاتی شده است.

او با بیان اینکه پرویزخان یکی از مرزهای رسمی کشور است، گفت: محوطه این مرز اکنون خاکی است و در فصل بارش باتوجه به بارندگی شاهد گل آلود بودن زمین و در تابستان شاهد گرد و خاک هستیم که مشکلات عدیده ای را برای کارگران و تجار این شهرستان به وجود آورده است.

او یاداوری کرد: مرزی که باید پیشانی نظام و کشور باشد نباید چنین مشکلاتی داشته باشد.

فرماندار قصرشیرین در ادامه سخنانش گفت: در گذشته استاندار در بازدید از مرز دغدغه ها و گلایه هایی داشت که با پیگیری او اعتباراتی را برای این مرز در نظر گرفتند که از طریق منابع گمرک مرز را باسازی کنند.

تاتار افزود: با اعتبار ۷۴ میلیارد تومان که در سال ۹۸ کلنگ زنی این زیرساخت شروع شد قرار شده ۱۸ ماهه تحویل داده شود ولی متاسفانه با توجه به گذشت نزدیک به ۲ سال از این طرح هنوز ۱۴ هکتار از آن نیز تکمیل نشده که حدود ۳۰ درصد از این زیرساخت پیشرفت دارد.

او تاکید کرد که از طریق گمرک ایران این اعتبار را به شهرستان قصرشیرین اختصاص دهند و با توجه به وعده هایی که به مردم داده شده هر چند با توجه به گرانی مصالح و تورمی که وجود دارد این اعتبار نیز کافی نمی باشد اما با این اعتبار از طریق گمرک مراحل اول و دوم و سوم این طرح به نتیجه مطلوب می رسد.

او همچنین از نماینده قصرشیرین خواست که استخدام پرسنل گمرک را نیز رسیدگی کنند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.