ضرورت تامین نیروی انسانی مورد نیاز مراکز درمانی بافق

فرماندار بافق بر ضرورت جذب پزشک متخصص در مراکز درمانی بافق از جمله پلی کلینیک تامین اجتماعی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید مهدی طلایی مقدم، فرماندار بافق در بازدید از پلی کلینیک شهرستان، با قدردانی از خدمات و زحمات پزشکان، پرستاران و کارکنان این مرکز درمانی بر گسترش خدمات درمانی تامین اجتماعی با توجه به جمعیت تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی و ظرفیت‌های موجود شهرستان تاکید کرد.

او افزود: برای تقویت و توسعه خدمات تامین اجتماعی و خدمت رسانی به کارگران و همشهریان بافقی، تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات و کمبود‌های پلی کلینیک تامین اجتماعی بافق بکار می‌گیریم.

دکتر محمد حیدری مدیر پلی کلینیک تامین اجتماعی شهرستان بافق هم در این دیدار با اشاره به وضعیت کادر و واحد‌های درمانی ارائه خدمت در این مرکز، گفت:  این مرکز با ۳۴ نیروی کادر از جمله چهار پزشک، یک پزشک متخصص اطفال، پنج نفر بهیار و پرستار و مابقی در قسمت‌های مختلف اداری و مالی، درمانی و پاراکلینیکی آماده ارائه خدمات به بیمه شدگان و دیگر شهروندان هستند.

او با اشاره به کمبود‌ها و مشکلات این مرکز درمانی گفت: عمده مشکل این مرکز نبود پزشکان متخصص و کادر درمان است.

حیدری کمبود برخی تجهیزات و لوازم درمانی با توجه به تعریف اولیه پلی کلینیک را یادآور شد و خواستار مساعدت و همکاری مجموعه شهرستان و استان در این خصوص شد.

در پایان فرماندار بافق با توجه به اظهارات مدیر پلی کلینیک شهرستان بافق در خصوص به خدمت گرفتن پزشک متخصص، گفت: هر پزشک متخصص از سراسر ایران که برای خدمت در این مرکز درمانی اعلام آمادگی کند علاوه بر مزایای تامین اجتماعی، مزایای دیگر از جمله تامین مسکن و ... برای او مهیا می‌شود.

فرماندار بافق در پایان در خصوص تامین و جذب پزشک متخصص و کادر فنی پلی کلینیک، چارت سازمانی، اختصاص تجهیزات مورد نیاز درمانگاه، هزینه‌های درمانگاه و ... قول مساعد و پیگیری تا حصول نتیجه را داد.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار