پیروانی مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان:

گروه آنالیزور ما در طول هفته کارشان را به نحو بسیار خوبی به انجام رساندند

امیرحسین پیروانی گفت: گروه آنالیزور ما در طول هفته کارشان را به خوبی به انجام رساندند و از تیم تبریز چه در فاز حمله و چه دفاع شناخت خوبی داریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،امیرحسین پیروانی مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از بازی تیم  صنعت نفت در مقابل تراکتور سازی تبریز ضمن خیرمقدم به تیم تراکتور سای تبریز  گفت: یک سال در آنجا بودم ، خاطرات بسیار خوبی دارم و خوشحالم که فردا دوستان را ازنزدیک میبینم.

او افزود:باتوجه به اینکه ۸هفته از لیگ هشتم گذشته است تیم ها شناخت خوبی نسبت به هم پیدا کرده اند ضمن اینکه گروه آنالیزور ما در طول هفته کارشان را به نحو بسیار خوبی به انجام رساندند شناخت خوبی نسبت به تیم تبریز داریم هم در فاز دفاعی  و هم در فاز حمله ای .

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد:  از هر نظر آماده بازی خوب هستیم و امیدوارم روند رو به رشدی که امسال داشتیم ادامه پیدا کند و به آن نتیجه ی دلخواهی که مد نظرمان است برسیم .

پیروانی در پایان گفت: در بازی برابر تراکتور سازی محروم و مصدوم نداریم تنها نصاری است که خوشبختانه حال عمومی وی بهتر شده است منتهی شرایط بازی را ندارد که ان شاءالله از هفته های بعدی بتواند در خدمت تیم باشد.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان روز پنجشنبه از هفته هشتم لیگ برتر در ورزشگاه تختی میزبان تراکتورسازی تبریز است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.