ماساژور باشگاه سپیدرود رشت:

سلامتم برای سپیدرود به خطر افتاد، اما می‌گویند از نام باشگاه سوء استفاده کرده‌ام

بخشنده گفت: ۲ انگشتم در باشگاه سپیدرود آسیب دیده است و دیگر نمی‌توانم حتی یک خودکار دستم بگیرم؛ اما پس از ۲ سال هیچ عزمی برای پرداخت مطالباتم وجود ندارد.

علی بخشنده، ماساژور سابق تیم فوتبال سپیدرود رشت در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص اقدامات خود برای دریافت مطالباتش از این باشگاه اظهار کرد: در فصل ۹۷_۹۶ به عنوان ماساژور در سپیدرود فعالیت می‌کردم و  اردیبهشت ۹۷ که نیم فصل به پایان رسید، قرار شد باشگاه پولم را بدهد. من تنها کسی بودم که ۶۷ درصد قراردادم از باشگاه را دریافت نکرده بودم. یک سال از آن زمان گذشت و در سال ۹۸ وقتی دیدم پولم را نمی‌دهند، مجبور شدم از باشگاه شکایت کنم. قرارداد من در هیئت ورزشی ثبت نشده بود و به من گفتند که باید در دادگاه طرح شکایت کنم.

ماساژور سابق باشگاه سپیدرود رشت در ادامه گفت: پس از ۶ ماه، حکم توقیف لوگوی باشگاه را گرفتم  و قرار شد افشین ناظمی، مدیرعامل وقت باشگاه، مطالبات من را در چند قسط بپردازد که من هم موافقت کردم، اما وقتی دیدم او به تعهداتش عمل نمی‌کند، مجبور شدم لوگوی باشگاه را به مزایده بگذارم که به فروش نرفت. پس از آن هم حکم توقیف اموال باشگاه را گرفتم و پس از حدود ۵ ماه، برای قیمت گذاری همراه با کارشناس به محل باشگاه رفتیم که افراد داخل باشگاه در را باز نکردند و روز گذشته ناچار شدم با مامور نیروی انتظامی به باشگاه بروم و پس از شکستن درِ باشگاه، اموال را کارشناسی کردیم. قرار شده اموال باشگاه به مزایده گذاشته شوند، اما هنوز خبری نشده است.  

بخشنده افزود: رادنی، مدیر رسانه‌ای باشگاه در رسانه‌ها علیه من نشر اکاذیب کرد و گفت این آقا را با خواهش و التماس به سپیدرود راه دادیم. رادنی ادعا کرده است که من از راه اشتباهی کارم را پیش بردم و از اسم سپیدرود سوء استفاده کرده‌ام، اما ۲ تا از انگشتانم به خاطر ماساژ در باشگاه سپیدرود آسیب دیده و پرونده پزشکی قانونی آن هم موجود است. ۱۰ میلیون برای درمان انگشتانم هزینه کردم و ۲ سال است که نتوانستم کار ماساژ انجام دهم. من ۱۰ سال سابقه کار دارم و نخستین مدرس ماساژ در گیلان هستم. سال ۹۳ در تیم ملی تیر و کمان کار کردم. حتی سال گذشته برای تست به اردوی تیم ملی تکواندو رفتم و با مردانی کار کردم و از تیم ملی بوکس هم پیشنهاد داشتم، اما به دلیل آسیبی که به انگشتانم وارد شده بود، نتوانستم آن جا کار کنم. حالا این آقایان می‌گویند که من از اسم سپیدرود سوء استفاده کرده‌ام.  

او در ادامه عنوان کرد: در جلسه دادگاه برای توقیف و مزایده لوگو که سال گذشته برگزار شد، وکیل باشگاه سپیدرود به من گفت اگر لوگوی باشگاه را به مزایده گذاشتی، بالاخره باشگاه هم لیدر دارد و ممکن است با شما درگیر شوند. این هم تهدید آن‌ها بود. آن‌ها گفتند نباید شکایت می‌کردی، زیرا ما پولت را می‌دادیم. برادر من که عضو تدارکات سپیدرود بود و شکایت نکرد، هنوز نتوانسته پولش را بگیرد، اما کسانی که بعد از ما به سپیدرود آمدند و رفتند، تمام مطالباتشان را گرفتند.  

بخشنده گفت: حدود ۱۶ میلیون و پانصد هزار تومان از سپیدرود طلب دارم که ۱۰ میلیون جریمه دیرکرد به آن اضافه شد و  ۳، ۴ میلیون هم برای طرح شکایت و دادگاه هزینه کردم. در سال ۹۷ که ۱۶ میلیون و پانصد هزار تومان طلب داشتم، می‌توانستم یک پراید بخرم، اما امسال با ۳۰ میلیون تومان کاری نمی‌توانم کنم و این پول کاملا بی ارزش شده است.

ماساژور سابق سپیدرود افزود: در این چند ماه بار‌ها به من گفتند که از شکایت صرف نظر کن، ما پولت را می‌دهیم. حتی به توافق رسیدیم که ۸ میلیون پولم را به همراه یک چِک بگیرم تا بقیه مطالباتم را در ۳ قسط دریافت کنم، اما وقتی پای قرارداد رفتم، به من گفتند که شما قرارداد را امضا کن، ۸ میلیون و چک‌های اقساط را بعدا می‌دهیم. هنوز که هنوز است، پولم را نگرفته‌ام و در این ۲ سال من را بازی دادند.


بیشتر بخوانید:


او در پایان افزود: عزمی برای پرداخت مطالبات من و برادرم وجود ندارد، زیرا بقیه کسانی که در سِمت‌های مختلف به سپیدرود آمدند، پولشان را تمام و کمال گرفتند و رفتند. ۲ میلیارد از بدهی‌های سپیدرود هم پرداخت شد، اما پول من هنوز روی هوا است. با وجود آسیب‌هایی که دیده‌ام، مسئولان باشگاه سپیدرود به من هیچ کمکی نکردند. یک سال است که بیکار هستم. وقتی در سپیدرود بودم، روزی ۱۰ ساعت ماساژ می‌دادم، اما حالا نمی‌توانم حتی یک خودکار در دست بگیرم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار