دستور کار هفته آینده کمیسیون تلفیق بودجه

اعضای کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰ هفته آینده رسیدگی به کلیات و نیز تبصره‌های این لایحه از «تبصره ۱ تا ۱۲» را در دستورکار خود دارند.

دستور کار هفته آینده کمیسیون تلفیق بودجهبه گزارش خبرنگار  مجلس گروه  سیاسی  باشگاه  خبرنگاران  جوان؛ دستورکار جلسات کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰ از شنبه ششم دی ماه تا پنجشنبه یازدهم دی ماه به شرح زیر است:

اعضای کمیسیون تلفیق در روز شنبه ۶ دی ماه ارائه گزارش و بررسی چارچوب، جهت‌گیری‌ها و ویژگی‌های لایحه بودجه ۱۴۰۰، بررسی گزارش درآمد‌های مالیاتی، بررسی گزارش واگذاری دارایی‌های مالی (اوراق)، بررسی گزارش فروش و درآمد‌های نفتی پیشنهادی لایحه، بررسی گزارش درآمد‌های ارزی پیش بینی شده در لایحه و رسیدگی به کلیات بودجه را در دستورکار خود دارند.

همچنین اعضای این کمیسیون در جلسه روز یکشنبه هفتم دی ماه ادامه رسیدگی به کلیات بودجه و رسیدگی به جداول درآمدی را در برنامه کاری دارند.

برنامه کاری اعضای کمیسیون تلفیق در روز دوشنبه هشتم دی ماه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر ادامه رسیدگی به جداول درآمدی لایحه بودجه ۱۴۰۰ است.

اعضای کمیسیون در روز سه شنبه نهم دی ماه بخش درآمدی تبصره‌های (۱)، (۲)، (۳)، (۴) و (۵) را مورد رسیدگی قرار می‌دهند.

دستورکار کمیسیون تلفیق در روز چهارشنبه دهم دی ماه ادامه رسیدگی به بخش درآمدی تبصره‌های (۶)، (۷)، (۸)، (۹)، (۱۰) و (۱۱) است.

اعضای کمیسیون تلفیق در روز پنجشنبه یازدهم دی ماه ادامه رسیدگی به بخش درآمدی تبصره (۱۲) در برنامه کاری خود دارند.


بیشتر بخوانید

لزوم اعمال تغییرات اساسی در بودجه ۱۴۰۰ به نفع معیشت مردم


انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، کمیسیون تلفیق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار