پست همراه فنی و حرفه‌ای خوزستان در ارسال سوالات امتحانی و گواهینامه‌ها

مدیرکل شرکت پست خوزستان گفت: اداره پست در توزیع سوالات امتحانی و گواهینامه‌های مهارتی با اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همکاری می‌کند.

مهران حموله مدیرکل شرکت پست خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به همکاری با اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان در ارسال سوالات امتحانی تا توزیع گواهینامه‌های مهارتی گفت: بر اساس تعاملات و مذاکرات صورت گرفته بین پست و فنی و حرفه‌ای با موضوع بررسی فرصت‌های گسترش همکاری‌ها و ارائه خدمات نیابتی، تفاهم نامه همکاری این ۲ سازمان منعقد شد.

او افزود: بر اساس این تفاهم نامه خدمات قبول، رهسپاری و حمل و نقل کیسه‌های حاوی سوالات امتحانی مراکز آموزشگاهی فنی و حرفه‌ای در سطح خوزستان و همچنین عودت لوح‌های فشرده پاسخنامه‌های امتحانی به اداره کل فنی و حرفه‌ای استان به اداره کل پست واگذار شده است.

حموله بیان داشت: در قسمت بعدی این تفاهم نامه همکاری دریافت، پاکت گذاری، آدرس نویسی و ارسال گواهینامه‌های صادره از فنی و حرفه‌ای به شرکت کنندگان در دوره‌ها نیز بر عهده پست خوزستان گذاشته شده است و این اداره کل خدمات نیابتی آزمون‌ها را از صفر تا صد به فنی و حرفه‌ای استان ارائه می‌نماید.

به گفته مدیرکل شرکت پست استان خوزستان، خدمات مرحله اول به صورت سرویس پیشتاز پستی و قسمت دوم از طریق سرویس پست ویژه صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.