مدیرعامل بنیاد علوی در کرمانشاه:

برنامه‌های متعددی برای محرومیت زدایی در کرمانشاه تدوین شده است

مدیرعامل بنیاد علوی گفت:از سوی این بنیاد برنامه‌های متعددی در سرپل ذهاب و بخش سر فیروزآباد کرمانشاه اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محسن منصوری مدیرعامل بنیاد علوی امروز (۲ دی) در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی کرمانشاه گفت: سرپل ذهاب و سرفیروزآباد دو مرکز هدف آبادانی و پیشرفت این بنیاد در استان کرمانشاه است و تاکنون در این دو مرکز ۸۶ میلیارد تومان پروژه تعریف کرده ایم.

او افزود:در کمتر استان کشور بنیاد علوی دو مرکز هدف آبادانی و پیشرفت دارد اما با توجه به مشکلات سرفیروزآباد این بخش هم سال گذشته به مناطق مرکز هدف بنیاد اضافه شد

منصوری تصریح کرد: اقدامات بنیاد به دو دسته اقدامات عمومی و اقدامات متمرکز در مراکز هدف ابادانی  و پیشرفت تقسیم بندی می‌شود.

او گفت: در بحش اقدامات عمومی، از زمان شیوع کرونا تا به امروز بیش از ۳۰ میلیارد تومان برای کمک به استان کرمانشاه اختصاص پیدا کرده که بخشی به صورت مستقیم در اختیار گروه‌های جهادی و مردمی قرار داشته و بخشی هم از طریق دستگاه‌های اجرایی به استان اختصاص پیدا کرده است.

مدیرعامل بنیاد علوی افزود: همچنین برای تامین ۴۵۳ واحد مسکونی برای خانوار‌های نیازمند دارای حداقل دو معلول در استان هم ۵.۳ میلیارد تومان تاکنون کمک شده است.

او تصریح کرد: در سرپل ذهاب تاکنون ۶۱ میلیارد تومان پروژه تعریف کرده ایم که از این میزان ۹ میلیارد تومان آن به پایان رسیده، ۴۱ میلیارد تومان پروژه با میانگین پیشرفت ۷۵ درصد در حال اجراست و مابقی پروژه‌ها هم در مرحله برنامه ریزی برای اجرا قرار دارد.

مدیرعامل بنیاد علوی افزود: در کنار این پروژه ها، پرداخت ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی با سود ۲ و ۴ درصد برای این شهرستان درنظر گرفته شده است.

منصوری گفت: در بخش سرفیروزآباد کرمانشاه هم تاکنون ۲۵ میلیارد تومان پروژه تعریف کرده ایم و ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه برای این بخش درنظر گرفته شده است.

انتهای پیام /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار