امروز؛ شهرآورد بوشهری‌ها در هفته ششم لیگ آزادگان

نمایندگان استان بوشهر در هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال کشور مقابل هم به میدان خواهند رفت. نمایندگانی که در جدول فقط یک رده با هم فاصله دارند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دو نماینده استان بوشهر لیگ دسته اول فوتبال کشور(جام آزدگان) در در هفته ششم این رقابت‌ها به هم رسیدند و امروز سه شنبه ۲ دی از ساعت۱۴ پارس جنوبی جم در ورزشگاه تختی این شهر میزبان شاهین شهرداری بوشهر خواهد بود.

شاهینی‌ها صبح دیروز (دوشنبه اول دی) برای برگزاری این بازی به جم رفته‌اند.

در جلسه هماهنگی قبل از بازی که باحضور مدیران دوتیم برگزار شد، تصمیم گرفته شده است که شاگردان محمد نصرتی در پارس جنوبی جم با لباس یک دست زرد رنگ و بازیکنان فراز کمالوند در شاهین شهرداری بوشهر با لباس سفید و مشکی در بازی حاضر شوند.

پارس جنوبی جم در پنج بازی گذشته خود سه پیروزی و دو تساوی به دست آورده است و با ۱۱ امتیاز در رده دوم جدول لیگ دسته اول فوتبال است و شاهین شهرداری بوشهر با سه پیروزی، یک تساوی و یک شکست و کسب ۱۰ امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.


بیشتر بخوانید


در بازی‌های هفته گذشته که ۲۶ آذر برگزار شد، پارس جنوبی جم مقابل مهمانش فجر سپاسی شیراز بود به تساوی بدون گل دست یافت و شاهین شهرداری بوشهر در برابر دیگر نماینده استان فارس یعنی قشقایی شیراز با نتیجه یک بر صفر، یک پیروزی خانگی را برای خود رقم زد.

باشگاه شاهین شهرداری بوشهر تاریخچه دیدار‌های این تیم  و پارس جنوبی جم در رقابت‎های مختلف را بررسی کرده است.

طبق این گزارش، دو تیم از سال ۹۴ تا کنون پنج بار با هم دیدار کرده‌اند که در سه بازی به تساوی رسیده‌اند و نتیجه دو بازی هم به نفع شاهینی‌ها بوده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.