تقدیر و تشکر امور مساجد شمیرانات از تعدادی از پرستاران کرونایی

با حضور مدیر مرکز امور مساجد ناحیه شمیرانات از تعدادی از پرستاران بخش کرونایی بیمارستان شهدای تجریش تقدیر و تشکر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، به مناسبت روز پرستار به همت روحانیون مرکز رسیدگی به امور مساجد ناحیه شمیرانات از تعدادی از پرستاران بیمارستان شهدا تجریش تقدیر و تشکر شد.

در این مراسم که با حضور حجت الاسلام احمد بصیری، مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد شمیرانات و رضا جلیلی خشنود، رئیس بیمارستان شهدای تجریش برگزار شد از چند تن از پرستاران بخش کرونایی بیمارستان شهدای تجریش تقدیر و هدایایی به رسم یادبود به آنان تقدیم شد.

حجت الاسلام بصیری ضمن تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار به صحبت‌های مقام معظم رهبری درباره جایگاه سخت پرستاران در شرایط امروز جامعه که درگیر با ویروس منحوس کرونا اشاره و شرایط سخت آنان را متذکر شد.

وی در ادامه به نقل روایتی در رابطه با جایگاه پرستار پرداخت و گفت: در روایات برای پرستار که شب تا صبح برای حفظ جان بیمار تلاش می‌کنند مانند هاجر و حضرت ابراهیم (ع) است که این فقط گوشه‌ای از جایگاه والای پرستار را نشان می‌دهد.

وی در پایان گفت: کاری که پرستاران انجام می‌دهند به خاطر ظرفیت بالا است که خداوند به آن‌ها داد و ما نیز به نوبه خود باید قدردان زحمات آنان باشیم.

 

تقدیر و تشکر امور مساجد شمیرانات از پرستاران کرونایی

 

تقدیر و تشکر امور مساجد شمیرانات از پرستاران کرونایی

 


بیشتر بخوانید:
پیام گیتی خامنه به مدافعان سلامت در بلندترین شب سال


تقدیر و تشکر امور مساجد شمیرانات از پرستاران کرونایی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.