مشکلات اجتماعی براساس اولویت شناسایی و پیگیری شود

معاون اجتماعی نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان گفت: کمیته اجتماعی این نهاد باید مشکلات حوزه اجتماعی را شناسایی، اولویت‌بندی و نسبت به رفع آن از مبادی ذی‌ربط اقدام کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،حجت‌الاسلام‌و المسلمین سید جواد موسوی در نخستین نشست کمیته اجتماعی شورای اجتماعی نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان اظهارداشت: این کمیته از ابعاد گوناگون دارای اهمیت زیادی است، زیرا در حوزه اجتماعی مباحث گوناگونی در سطح استان وجود دارد که باید از طریق کمیته اجتماعی آسیب‌شناسی شده و با برگزاری نشست‌های مختلف برای رفع آن‌ها راهبرد‌های لازم ارائه شود.

او تصریح کرد: کمیته اجتماعی می‌تواند به مباحث گوناگون این حوزه در سیستان و بلوچستان ورود کرده و مبتنی بر شناسایی مشکلات صورت گرفته، آن‌ها را اولویت‌بندی و برای رفع آن راهبرد و راهکار تعریف کنند و سپس بر این اساس اهمیت مشکلات اجتماعی، موضوع را به صحن علنی شورای اجتماعی نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت استان ارسال تا پس از بحث و تبادل‌نظر در مورد آن تصمیم گیری شود.

معاون اجتماعی نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان گفت: نماینده، ولی فقیه رییس شورای راهبردی استان است که نشست‌های این شورا با حضور مسوولان اصلی استان برگزار می‌شود و این یک فرصت برای شورای اجتماعی است، زیرا مباحثی که در کمیته‌های تخصصی شورای اجتماعی مطرح و راهبرد آن به صحن شورا ارسال می‌شود برای ضمانت اجرا پشتوانه شورای راهبردی را خواهد داشت.

او تصریح  کرد: کمیته اجتماعی باید تمام مشکلات استان را مورد بررسی قرار دهد و آن‌ها را شناسایی و اولویت‌بندی کرده براساس اولویت این مشکلات را پیگیری و نسبت به رفع آن تلاش کند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی تصریح کرد: نشست‌های این کمیته بر اساس اهمیتی که دارد باید به‌صورت مرتب برگزار شود و اعضای این کمیته به‌صورت جدی اجرای وظایف محول شده در راستای برون‌رفت از مشکلات حوزه اجتماعی را مد نظر قرار دهند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار