همزمان با روز پرستار صورت گرفت؛

تجلیل سبز پوشان امنیت از سپیدپوشان مدافع سلامت

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه گفت: همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) جمعی از سبز پوشان امنیت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از پرستاران و مدافعان سلامت با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ پاسدار احمد ناصری موحد فرمانده سپاه تربت حیدریه  گفت: همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) جمعی از سبز پوشان امنیت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از پرستاران و مدافعان سلامت با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تقدیر کردند.

او افزود: در این ویژه برنامه ۱۸ اکیپ از پرسنل سپاه با حضور در ۳۰ مرکز درمانی شامل؛ بیمارستان‌های آموزشی درمانی نهم دی، رازی، ۵۵۱ ارتش و درمانگاه‌ها و کلینیک‌های خصوصی و همچنین مراکز جامع سلامت از پرستاران و مدافعان سلامت تجلیل می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه ادامه: روزی سبز پوشان سپاه و دلاورمردان ارتش و همچنین بسیجیان در جبهه‌های حق علیه باطل برای دفاع از مرز و بوم این کشور از تمام هستی خود مایه گداشتند و اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد و امروز هم سپید پوشان و مدافعان سلامت برای دفاع از محور سلامت نیز از جان و خانواده خود گذشتند و همچنان در حال ایثار و فداکاری هستند.

ناصری موحد بیان کرد: امروز بر خود وظیفه دانستیم برای تجلیل از مدافعان سلامت کشور در مراکز درمانی حاضر و ضمن عرض خداقوت به این عزیزان با اهدای لوح و هدایایی به رسم یادبود از آن‌ها تجلیل کنیم.

انتهای پیام// ا. غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.