کشف کلاهبرداری ۱۰ میلیاردی در خرم آباد

فرمانده انتظامی لرستان از کشف یک فقره کلاهبرداری به ارزش ۱۰ میلیارد ریال و دستگیری متهم در "خرم آباد " خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،سردار حاجی محمد مهدیان نسب ،فرمانده انتظامی لرستان اظهار داشت :در پی دریافت گزارشی در یکی از ادارات خرم آباد مبنی بر اینکه فردی با در دست داشتن یک برگ وکالتنامه برای تعویض پلاک به آن مرکز مراجعه و قصد تعویض پلاک یک دستگاه خودرو کامیون ایسوزو را دارد که در بررسی‌های اولیه توسط مرکز تعویض پلاک وکالت مذکور مشکوک به جعل بوده و بلافاصله ماموران مبارزه با جعل و کلاهبرداری برای بررسی موضوع به محل مراجعه کردند.

او در ادامه گفت: در تحقیقات بعمل آمده توسط ماموران محرز شد وکالتنامه مذکور جعلی و فاقد اصالت می‌باشد که با دستگیری فرد متخلف در بازجویی‌های بعمل آمده به جرم ارتکابی شامل جعل و استفاده از سند مجعول اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان لرستان با بیان اینکه ارزش خودروی مذکور ۱۰ میلیارد برآورد شده است، اظهار داشت: پرونده تکمیل شده برای ادامه مراحل قضائی به مرجع ذی صلاح معرفی شد.

سردار مهدیان نسب ضمن توصیه به شهروندان به ثبت معاملات خود در بنگاه‌های معتبر تأکید کردهنگام انجام معاملات خود برای احراز اصالت مدارک و ارکان خودرو به پلیس‌های آگاهی و یا راهنمایی و رانندگی مراجعه و هرگونه مورد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.