ساختمان جدید فدراسیون کشتی افتتاح شد/ احمدی: پرسپولیس فرصت خوبی برای قهرمانی داشت

با حضور جمعی از پیشکسوتان کشتی ایران ساختمان اداری جدید فدراسیون کشتی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مراسم افتتاح ساختمان جدید فدراسیون کشتی جمعی از مسئولان از جمله دکتر عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی، دکتر جمشید تقی زاده معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی استان های وزارت ورزش و جوانان، مهندس حسن کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، دکتر داورزنی و دکتر طباطبایی روسای فدراسیون های والیبال و بسکتبال، دکتر سیف مدیر مجموعه ورزشی آزادی، جمعی از پیشکسوتان و قهرمانان از جمله سیدعلی اکبر حیدری، منصور برزگر، محمد بنا، علیرضا رضایی، محمد طلایی، غلامرضا محمدی، حسن رنگرز، حبیب اله اخلاقی، بهروز حضرتی پور، عبداله عزیزی، حمید یاری، مهدی علیاری و پرسنل فدراسیون کشتی حضور داشتند.

عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش درباره افتتاح ساختمان جدید فدراسیون کشتی اظهار داشت: خوشحالیم که همزمان با ولادت حضرت زینب (س) سالن کشتی شهید صدرزاده که خود از شهداء مدافع حرم است، بازسازی و افتتاح شد. از دکتر دبیر و فدراسیون کشتی برای این کار جهادی و بازسازی و نامگذاری این دو سالن تقدیر و تشکر می کنیم.

وی تصریح کرد: امیدواریم این این دو سالن برای تربیت و آماده سازی کشتی گیران در رقابتهای جهانی و بین المللی و بخصوص المپیک بتواند کمک کند و ما شاهد درخشش قهرمانان خود  در المپیک آینده باشیم تا از این طریق دل مردم شاد شود.

احمدی درباره بازی تیم فوتبال پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا نیز گفت: فرصت خوبی بود تا تیم پرسپولیس که برای دومین بار در فینال حضور داشت، این بار قهرمان آسیا شود. همه شرایط هم بنظر من فراهم بود اما به دلیل بدشانسی که با آن مواجه شد و پنالتی هایی که مدافعان تیم دادند موجب شد تا این فرصت گرفته شود اما حضور پرسپولیس در فینال بسیار ارزشمند بود. کادر سرپرستی و مربیگری همه تلاش کردند، دوست داشتیم از این فرصت بهتر استفاده می شد تا دل هواداران شاد شود ولی قسمت نبود، ان شاالله در فرصت های بعدی بتوانیم از این موقعیت ها بهتر استفاده کنیم و قهرمانی ها را برای کشور کسب کنیم.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار