اجرای حکومت نظامی؛ ترفند جدید ترامپ برای تغییر نتیجه انتخابات

رئیس جمهور فعلی آمریکا در راستای زیر سوال بردن نتایج انتخابات ۲۰۲۰ این بار قصد دارد دست به دامن اجرای حکومت نظامی شود.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان ، دونالد ترامپ رئیس جمهور فعلی آمریکا که نتوانسته در انتخابات ۲۰۲۰ در مقابل جو بایدن پیروز شود، راهکار‌های بسیاری را برای رسیدن به نتیجه برتر و زیر سوال بردن انتخابات  آزمایش کرده است که طبق گزارش شبکه سی ان ان، جدیدترین آن‌ها اعلام حکومت نظامی است.

از این رو وی در جلسه‌ای با برخی از دستیاران و متحدان خود درباره اعلام حکومت نظامی درجهت تغییر نتیجه انتخابات به گفتگو و تبادل نظر پرداخته است.

وکیل ترامپ نیز ضمن تماس با یکی از مقامات وزارت امنیت داخلی در مورد احتمال مصادره وزارتخانه برای ماشین‌های رای‌گیری گفتگو کرد که در نهایت این پاسخ به وی داده شده است که؛ وزارتخانه فوق صلاحیت مصادره ماشین‌های رای‌گیری را ندارد.

روزنامه نیویورک‌تایمز نیز، از انتصاب سیدنی پاول، به عنوان مشاور ویژه ترامپ برای بررسی تقلب انتخاباتی خبر داد و نوشت: طبق اعلام برخی منابع آگاه ترامپ صحبت‌هایی را درباره انتصاب پاول وکیل پیشین خود بعنوان مشاوره ویژه بررسی تقلب انتخاباتی و گزینه توقیف دستگاه‌های شمارش رأی، مطرح کرده است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علم
۱۷:۱۲ ۰۱ دی ۱۳۹۹
مرگ بر ترامپ خبیث.مغرهای متفکر کجایند می بایست با نرم افزارهای نوین وجدید اختراع کنند واین شیطان بزرگ را از کره زمین محو کنند.و خون این شهیدان ما بگیرند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
مرگ بر ترامپ خبیث
Iran (Islamic Republic of)
کمالی
۱۸:۳۳ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
هرچه زمان پیش می رود ، این جمله حضرت آقا که فرمود : آمریکا رو به افول است ، بیشتر خودنمایی می کند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
ان شاءالله یه جنگ تمام عیار داخلی تو آمریکا راه بیفته
Iran (Islamic Republic of)
گشتاسب
۱۳:۴۱ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
ستاره ترامپ مثل بسیاری های دیگه افول کرده خوش خدمتی به صهیونیسم بین الملل و پادشاهان دیکتاتوری اعراب خاورمیانه براش خوش یمن نبود . ترامپ ظلم بزرگ و نابخشودنی در خقوق ملت ایران و اعراب بخصوص فلسطینی ها کرد .سیاست هایش فقط در خدمت قلدری خودش و دوام حکومت قلدرهای خاورمیانه بود.حکومت پادشاهان عربی و روسای انحصارر خاورمیانه رو برای یک قرن بیمه کرد.اما خودش شاید حرص قدت سرش رو به باد دهد
Iran (Islamic Republic of)
عبدالله
۱۲:۳۹ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
سلام
هرچه گفته میشه این را ببرید باغ وحش تا عمرش سرآید کسی تو آمریکا گوش نمی کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
ول کن نیس..جنگ جهانی سومم راه میندازه
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۱:۲۶ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
تلبکاره انگاری باختی برو گمشو پی کارت دیگه ریس جمهور خیلی بهش جسبیده
Iran (Islamic Republic of)
عبدالله
۱۰:۴۵ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
جنون قدرت در ترامپ بی شخصیت به گونه ای رقم خورده است که حاضراست جو بایدن را جلوی دوربین و مقابل چشمان 300 میلیون آمریکاییبا دستان یانکی وار خود، خفه کند تا هم در قدرت بماند و هم انتقام کلمهی« خفه شو ...»بایدن در مناظره انتخاباتی را بگیرد!
اما بدانید ترامپ ،له شده و کوفتن او بر زمین،جز مردن و خفگی برایش ،چیزی به دنبال ندارد!او خودش را سکه ی یک پول کرد و اکنون مُرده ی متحرکی بیش نیست که باید همانطور که وعده داده در صورت باختن نتایج،دیگر با فرزندانش سخن نگوید.گم شو یانکی! .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
تنها راه بقای ترامپ در ریاست جمهوری راه انداختن جنگ است. جنگ میتونه شرایط فوق العاده رو پیش بیاره. در شرایط فوق العاده هم رئیس جمهور ابقا میشه در امریکا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
آمریکا داره به یک کشور جهان سومی و عقب افتاده تبدیل میشه! تمام دنیا دارند با سرعت در علم و دانش و تکنولوژی پیشرفت می‌کنند و به طرز باورنکردنی در آمریکا مثل یک کشور جهان سومی سر نتیجه انتخابات دعواست!
رئیس‌جمهور منتخب یعنی جو بایدن یک دزد شیاد و یک پیرمرد بیمار چپ‌گراست که معلوم نیست بتونه تا آخر ۴ سال ریاست‌جمهوریش زنده بمونه یا نه و رقیبش یعنی ترامپ هم می‌خواهد زوری رئیس‌جمهور باقی بمونه.
مردم آمریکا هم مثل یک کشور جهان سومی، بی‌تفاوت فقط نظاره‌گر هستند.
United States of America
مهدی
۰۸:۵۱ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
ترامپ در دقیقه 90پیروز انتخابات میشه.شک نکنید. 2016 این اتفاق افتاد.هیلاری برنده شده بود وهمه بش تبریک گفتم ولی در آخر ترامپ برنده شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۰ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
چی میگی؟ ترامپ سری قبل توی انتخابات آزمایشی هم تونست کلینتون رو ببره، اما همه میگفتن امکان نداره این رییس جمهور بشه که شد، این دفعه اما نتونست رای گیری های آزمایشی قبل انتخابات روببره. باختش رو باید بپذیره
Iran (Islamic Republic of)
آرمان
۱۳:۴۵ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
ترامپ در درو قبل تو جریان انتخابات و با کسب الکترال بیشتر تونست رئیس جمهور بشه تو این دوره بایدن هم در تعداد الکترال هم رای برنده شد دیوان عالی هم که اعتراض ترامپ رو رد کرد من علمشو ندارم نظر بی مورد نمیدم اما چرا فکر میکنی در زمینه سیاست سواد داری در صورتی که کوچترین مسائل رو نمیدونی؟؟!!
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۸:۳۸ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
این ترامپ بی شرف چقدر پلیده
دنیا رو از روزی که اومد به گند کشید بی شرف
حالم ازش بهم میخوره ، پست فطرت
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۸:۰۷ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
واقعا.
آخرین اخبار