دوره تخصصی مشاوره خانواده ویژه طلاب و علمای اهل سنت برگزار می‌شود

معاون اجتماعی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان گفت: نخستین دوره تخصصی راهنمایی و مشاوره خانواده در استان با رویکرد سبک زندگی ایرانی- اسلامی ویژه طلاب و اساتید خواهر و برادر و روحانیان شامل ائمه جمعه و جماعات اهل سنت برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدجواد موسوی معاون اجتماعی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان اظهارداشت: پیش از برگزاری این دوره تخصصی، یک کارگاه توجیهی در اوایل دی امسال به منظور بیان ضرورت، اهداف و امتیازات دوره تخصصی‌ برگزار و سپس از حاضران در کارگاه برای شرکت در نخستین دوره تخصصی راهنمایی و مشاوره خانواده نام‌نویسی نهایی انجام می‌شود.

او  افزود: اعطای گواهینامه معتبر، استفاده از اساتید مجرب کشوری، اولویت گرفتن در اعزام تبلیغ تخصصی، برگزاری دوره به صورت کارگاهی، برگزاری دوره‌های مقدماتی و پیشرفته، دعوت به همکاری و معرفی به سایر مراکز و جذب و گزینش در تدریس دوره‌های آموزشی از مزایای این دوره تخصصی برای شرکت‌کنندگان است.

معاون اجتماعی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: افراد علاقه‌مند به شرکت در این دوره تخصصی می‌توانند به دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت شهرستان‌های زاهدان، ایرانشهر، سراوان و چابهار مراجعه و یا به صورت تلفنی نام‌نویسی کنند.

او  با اشاره به اینکه دوره اصلی تخصصی اوایل بهمن امسال  برگزار خواهد شد تصریح کرد: این دوره با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان و موسسه فرهنگی و هنری سبک زندگی آل‌یاسین استان با هدف ارتقا سطح علمی روحانیان و اساتید حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.