تاکید استاندار بر اتمام طرح آبرسانی به آبیک از سد طالقان

استاندار قزوین گفت: طرح آبرسانی به آبیک از سد طالقان باید تا پایان اردیبهشت سال ۱۴۰۰ به پایان برسد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، هدایت الله جمالی پور استاندار در بازدید از تصفیه خانه طرح در دست اجرای آبرسانی از سد طالقان به آبیک، افزود: آبرسانی به آبیک از سد طالقان جزو طرح‌های اولویت دار ملی به شمار می‌رود که باید تا پایان اردیبهشت سال ۱۴۰۰ به پایان برسد.

جمالی پور با اشاره به محدودیت‌های اعتباری پیش روی این طرح که از سوی مدیران شرکت آبفا و منطقه‌ای استان مطرح شد، افزد: سازمان برنامه و بودجه برای تأمین اعتبارات این طرح قول مساعد داده است و به طور جدی پیگیر این موضوع هستیم.

استاندار با اشاره به تاکید رییس جمهور بر تکمیل طرح‌های اولویت دار استان‌ها تا پیش از پایان کار دولت، افزود: پیمانکاران قوی و مجرب باید برای پیشبرد مراحل مختلف این طرح انتخاب شوند تا سرعت اجرای کار به شکل مناسب پیش برود و با کندی روبه رو نشود.

جمالی پور اظهار داشت: پس از آبرسانی به آبیک باید پیشبرد مراحل بعدی طرح و آبرسانی به سایر شهر‌های استان را نیز با جدیت دنبال کرد.

استاندار همچنین گفت: جلسات هفتگی بین معاون عمرانی استاندار، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برای بررسی پیشرفت این طرح باید به شکل منظم و بی وقفه برگزار شود و اگر مانعی در کار وجود دارد به سرعت برطرف شود.

آبرسانی به آبیک بخشی از طرح آبرسانی از سد طالقان به ۱۵ شهر و ۱۹۴ روستای استان قزوین است که در سفر رییس جمهوری به قزوین در سال ۹۵ مصوب شده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.