معرفی برگزیدگان جشنواره عکس «مثبت شصت»

برگزیدگان نخستین جشنواره ملی عکس سالمندی «مثبت شصت» با برگزاری آیین اختتامیه این رویداد معرفی شدند.

وحید مومن‌زاده، دبیر جشنواره عکس «مثبت شصت» در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: فراخوان این جشنواره ۲۵ تیرماه امسال منتشر شد و شرکت‌کنندگان تا ۲۰ شهریورماه برای ارسال آثار خود مهلت داشتند که به دلیل استقبال و درخواست‌های زیاد تا ۲۵ شهریورماه تمدید شد.

او تصریح کرد: داوری آثار از سوم مهرماه در موزه هنر‌های معاصر اصفهان آغاز شد، اما متأسفانه به دلیل محدودیت‌های کرونایی نتوانستیم نمایشگاه آثار منتخب این جشنواره در موزه هنر‌های معاصر را به طور کامل برگزار کنیم و این نمایشگاه تنها چند روز برقرار بود.

دبیر جشنواره عکس «مثبت شصت» با اشاره به نمایش این آثار در گذر فرهنگی چهارباغ به مناسبت هفته نکوداشت اصفهان، گفت: با وجود محدود شدن کار عکاسان به دلیل شیوع کرونا، تعداد و کیفیت آثار ارسالی بسیار خوب بود.

او بیان کرد: «مثبت شصت» عنوان جشنواره عکس با محوریت سالمندان بود که به همت معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی وزشی شهرداری اصفهان، کانون عکس انجمن سینمای جوانان اصفهان و بنیاد فرزانگان محبت به صورت ملی برگزار شد.
 
مومن زاده گفت: در بخش آزاد این جشنواره مهرزاد مقصودیان، افشین آذریان و آرشیده شاهنگی رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند و در بخش ویژه نیز مقام‌های اول تا سوم به پژمان مولایی، محسن کابلی و بابک مهرافشار رسید. به نفرات برگزیده جشنواره عکس «مثبت شصت» به ترتیب ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ۲ میلیون تومان و یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان جایزه نقدی تعلق گرفت.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.