صبح مه آلود بوشهری‌ها؛ میزان دید در دیلم به ۵۰ متر رسید

مردم برخی نقاط استان بوشهر امروز را با مه غلیظ صبحگاهی شروع کردند؛ مهی که میزان دید را در بعضی جا‌ها به ۵۰ متر رساند.

صبح مه آلود بوشهری‌ها؛ میزان دید در دیلم به ۵۰ متر رسیدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، وجود مه باعث شد صبح امروز رفت و آمد خودروها با کندی و دقت بیشتر صورت گیرد. مه با برآمدن آفتاب در برخی نقاط کاهش یافته است اما برخی مناطق دیگر از جمله برازجان همچنان آسمانی مه آلود داردند.

معاون اداره کل هواشناسی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: مه غلیظ صبحگاهی در بندر امام حسن دیلم میزان دید افقی را به ۵۰ و برازجان صد و گناوه به ۳۰۰ متر کاهش داد.

زهرا راستگو ادامه داد: در برخی جاده‌ها از جمله جاده بوشهر-برازجان و بالعکس هم شاهد مه گرفتگی بوده‌ایم، اما از میزان دید در این مناطق اطلاعی نداریم.


بیشتر بخوانید


او افزود: بوشهر و برازجان هم مه داشته‌اند که در برخی نقاط رقیق و در برخی دیگر غلیظ بوده، اما در جنوب استان موردی از مه گزارش نشده است.

معاون اداره کل هواشناسی استان بوشهر عنوان کرد: با توجه به بارش باران در روز‌های گذشته و وجود رطوبت در هوا، مه رخ داده است و این پدیده امشب و فردا با غلظت بیش‌تری در نقاط مختلف روی خواهد داد.

راستگو ادامه داد: گفت: سامانه بارشی که از اواخر چهارشنبه ۲۶ آذر وارد استان شده امروز هم کم و بیش فعال خواهد بود به ویژه در نقاط جنوبی استان.

او بیان کرد: از ابتدای فعالیت سامانه تا صبح امروز، بیش‌ترین بارش با ۴۳ میلیمتر از برازجان گزارش شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.