اهالی روستای دهکده صاحب مرکز جامع خدمات سلامت می‌شوند

فرماندار حمیدیه از کلنگ زنی مرکز جامع سلامت در روستای دهکده به عنوان سومین مرکز خیرساز در این شهرستان خبر داد.

شاهین هاشمی فرماندار حمیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: کلنگ احداث مرکز خدمات جامع سلامت روستایی دهکده به همت موسسه خیریه مهر آفرین در شهرستان با حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان، مشاور معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، کارشناسان مشارکت‌های اجتماعی دانشگاه و مسئولان محلی به زمین زده شد.

او با بیان اینکه مرکز جامع سلامت روستایی دهکده که با همت و همکاری خیرین احداث خواهد شد، سومین مرکز خیرساز محسوب می‌شود، افزود: این مرکز در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع و زیربنای ۱۸۰ متر مربع احداث و به بهره برداری خواهد رسید.

هاشمی اعتبار مورد نیاز برای احداث این مرکز را یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان و اعتبار لازم برای تجهیز آن را یک میلیارد تومان عنوان کرد و بیان داشت: پیش از این مرکز جامع سلامت روستایی در روستای حلاف شیخ زهراب تکمیل و در اختیار اهالی آن قرار گرفتهه است، ضمن اینکه یک مرکز دیگر در روستای آلبوعید یک نبی در حال ساخت است و بزودی افتتاح می‌شود.

به گفته فرماندار شهرستان حمیدیه، یک هزار و ۵۹۱ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۶ هزار و ۶۰۰ نفر در روستای دهکده زندگی می‌کنند و مرکز جامع سلامت که امروز کلنگ زنی شد، ۱۱ روستای همجوار و ۴ خانه بهداشت را پوشش خواهد داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.