قلی خسروی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

اهدای جهیزیه به نوعروسان از طرف اتحادیه املاک و بسیج اصناف

رئیس اتحادیه مشاوران املاک کشور گفت: با توجه به آسیب وارد شدن ناشی از ویروس کرونا، تعدادی جهیزیه به نوعروسان از طرف اتحادیه مشاوران املاک کشور اهدا شد.

مصطفی قلی خسروی رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک در خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه همزمان با شیوع ویروس کرونا شاهد آسیب وارد شدن به بسیاری از اقشار و دهک‌های مختلف جامعه در کشور بوده‌ایم، گفت: اتحادیه املاک با همکاری سازمان بسیج اصناف کشور رزمایش همدلانه‌ای را در این بخش برگزار کرده است.

خسروی با بیان اینکه امیدوارم بتوانیم این حرکات مومنانه و خداپسندانه را ادامه دهیم، اظهار کرد: نقطه عطف اهدای جهیزیه که حرکتی مومنانه و خیرخواهانه است از بسیج آغاز شد.

رئیس اتحادیه املاک کشوری بیان کرد: یکی از مهم‌ترین این اقدامات تامین جهیزبه برای نوعروسان است به طوری که جهیزیه به درب منزل نوعروسان ارسال خواهد شد و ما خدا را شاکر هستیم که توانستیم سهم کوچکی از این دریای بزرگ داشته باشیم.

خسروی با بیان اینکه در بحث کمک‌های مومنانه و تهیه جهیزیه سازمان بسیج اصناف و هیئت مدیره اتحادیه صنف مشاوران املاک بسیار همراهی کردند، گفت: این رزمایش همدلانه همچنان ادامه دارد و امیدواریم با اجرای این طرح بخشی از آسیبی که به افراد و کسب و کار‌های مختلف وارد شده تا حدودی جبران شود.

رئیس اتحادیه املاک کشوری با بیان اینکه ۱۲ سری جهیزیه بارگیری شده و آماده تحویل به خانواده‌های مورد نظر است، گفت: همچنین پنج عدد ویلچر هم جهت اهداء به معلولان و جانبازان، اهدا می‌شود.

او اظهار کرد: امیدواریم اجرای این طرح‌ها و رزمایش و کمک‌های مومنانه در این شرایط اقتصادی کشور که همچنان کشور درگیر کرونا است ادامه داشته باشد تا ما شاهد ادامه این حرکت‌های جهاد گونه در تمامی بخش‌های اقتصادی کشور باشیم.

خسروی با بیان اینکه متاسفانه در این شرایط کشور با مشکلات بسیار زیادی روبه‌رو شده و در این حوزه به بسیاری از اقشار دیگر جامعه هم آسیب وارد شده است،گفت: ما هم اکنون سعی کرده‌ایم این حرکت و اقدامات جهاد گونه را آغاز کنیم و امیدواریم این موضوع ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار