پاسخگویی برخط مسئولان به شهروندان مهابادی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار امروز پنجشنبه در سامانه سامد به سوالات مردم پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، رسول مقابلی مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان‌غربی گفت: نادر صادقی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار امروز از طریق سامانه سامد به سوالات مردم پاسخ داد. 

مقابلی افزود: پیش از شیوع ویروس کرونا، طی سال گذشته حدود ۵۰ مدیر استانی از طریق سامد با مردم ارتباط برقرار کرده‌اند که این روند دوباره آغاز شده است.

او بیان کرد: در دور جدید حضور مدیران استانی در سامد نیز بیش از ۶۰ مدیر استانی در این سامانه برای پاسخ به مردم حضور یافته‌اند که از جمله آن‌ها مقام عالی استان، سه معاون سیاسی امنیتی اجتماعی، هماهنگی امور اقتصادی و امور عمرانی استاندار و حدود ۴۵ مدیرکل حوزه‌های مختلف استانداری و نهاد‌های مختلف در سطح استان به همراه فرمانداران شهرستان‌های مختلف شمالی و جنوبی استان هستند.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان‌غربی با بیان اینکه از ابتدای فصل پاییز امسال صد‌ها مورد از این طریق ارتباط مردمی برقرار شده است گفت: مردم می‌توانند با شماره‌گیری ۱۱۱ به صورت رایگان مشکلات خود را بدون واسطه با مدیران مرتبط در میان بگذارند.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.