افزایش مصرف اینترنت در استان قزوین

مدیر مخابرات منطقه قزوین گفت: حجم ترافیک مصرف روزانه اینترنت مشترکان مخابرات نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، مهندس نصرآبادی مدیرمخابرات منطقه قزوین در دیدار با مهندس یوسف پور مدیر کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شمال غرب کشور گفت: به خاطر شیوع کرونا و فعالیت‌های مختلف مردم بر بستر فناوری اطلاعات حجم ترافیک مصرف روزانه اینترنت مشترکان مخابرات نسبت به سال گذشته ۲ برابر و به ۱۴۵ ترابایت مصرف روزانه رسیده است.

مهندس نصرآبادی افزود: از ابتدا سال ۲۲ درصد افزایش مشترک اینترنت داشته ایم و تعداد بر خط بودن مشترکین اینترنت نسبت به گذشته قابل مقایسه نیست و رفتار مشترکین در این حوزه تغییر یافته است.

مدیر مخابرات منطقه قزوین اضافه کرد: در شاخص‌های واگذاری انواع سرویس‌های مخابراتی جزو ۱۰ استان اول کشور هستیم و در بسیاری از شاخص‌های دیگر وضعیت خوبی داشته و رو به بهبود هستیم.

او با اشاره به رتبه‌های اول و دوم پاسخگویی به شکایات مشترکان در سطح کشور در چند ماه گذشته گفت: در حوزه ۲۰۲۰ هم تلاش داریم سطح کیفیت و ارائه سرویس را ارتقاء دهیم و بزودی در این بخش شاهد تحولات خوبی خواهیم بود.

در این دیدار مهندس یوسف پور مدیر کل تظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شمال غرب کشور ضمن تشکر و قدردانی از عملکرد مخابرات منطقه قزوین در حوزه ارتباطات اظهار امیدواری کرد با افزایش کیفیت خدمات و سرویس‌ها به عموم مردم درصد رضایت مندی از خدمات حوزه ارتباطات به بهترین سطح افزایش یابد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.