فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

توطئه ترور ملت ایران را از مسیر شهدا منحرف نمی‌کند

سردار صادقی گفت: دشمنان با شکل‌های مختلف سعی بر تضعیف انسجام ملی ما دارند، ولی بدانند با توطئه ترور ما را از مسیر شهدا منحرف نمی‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در مراسم ادای احترام به پیکر مطهر چهار شهید گمنام در سنندج گفت: امروز شاهد امنیتی پایدار در کشورمان هستیم و این مهم ثمره جانفشانی شهدای گرانقدر است.

او افزود: شهدا عامل قدرت نظام، جهت دهنده فرهنگی و ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان هستند و باید بدانیم که قدم نهادن در مسیر آرمان‌های شهدا عزت و سربلندی را برایمان فراهم می‌کند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: حفظ تمام سرزمین ما و نگه داشتن مرز‌های کشورمان به واسطه جانبازی و رشادت‌های شهدا و ایثارگران است.

سردار حسینی افزود: حضور این چهار شهید گرانقدر در سرزمین مجاهدت‌های خاموش به محلی برای عبادت دلدادگان و ارادتمندان به شهدا تبدیل خواهد شد و مایه افتخار همه کردستانی‌ها است.

او تصریح کرد: دشمن همان دشمن اول انقلاب و در دوران جنگ تحمیلی است که به شکلی با ما می‌جنگیدند و جوانان ما را شهید می‌کردند و امروز نیز با ترور تلاش می‌کنند که استقامت ملت ایران را تضعیف کنند و به اهدافشان برسند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان افزود: ملت ایران همچنان پایدار و با انگیزه از انقلاب، نظام و کشورشان دفاع می‌کنند و توطئه‌های دشمنان راه به جایی نخواهد برد، چراکه ما تا زنده‌ایم از مسیر شهدا دست بر نخواهیم داشت و برای سربلندی و عزت کشورمان تلاش خواهیم کرد.

حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان نیز در این مراسم اظهار کرد: تشیع این شهدای گرانقدر در فضای دانشگاه‌های استان کردستان و چند مکان دیگر می‌تواند در راستای ایجاد معنویت و تقویت روحیه ایثار و ازخودگذشتگی مؤثر باشد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.