استاندار فارس:

برنامه پزشک خانواده در فارس فراگیر شود

رحیمی، خواستار تلاش برای فراگیر کردن برنامه پزشک خانواده شد و گفت: کادر درمان برای تلاش‌های بی وقفه خود در این ایام باید احساس غرور کند و ما تلاش می‌کنیم تا مطالبات آنان را از مسیر‌های قانونی محقق کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عنایت‌الله رحیمی در جلسه شورای مرکزی پزشک خانواده فارس با اشاره به اهداف کلی اجرای برنامه پزشک خانواده گفت: اجرای این طرح یک نعمت در استان محسوب می‌شود و باید در راستای تقویت و رفع مشکلات آن گام برداشت.

او با بیان نتایج مثبت اجرای طرح پزشک خانواده در کشور‌های توسعه یافته است، اظهار کرد: رسیدگی تخصصی به مباحث حقوقی و درمانی در هر خانواده موضوعی الزام آور در جوامع است و به همین دلیل اجرای این طرح در درمان و پیشگیری نقشی اساسی دارد.

استاندار فارس با تاکید بر لزوم پیگیری مطالبات صنفی، افزود: اجرای این طرح برای اولین بار در فارس با مشکلاتی همراه بوده که باید با تشکیل یک کمیته مشترک، نسبت به شناسایی و رفع آن اقدام کرد.

او با تقدیر از تلاش های کادر درمان در مبارزه با ویروس کرونا، خواستار تلاش برای فراگیر کردن برنامه پزشک خانواده شد و بیان کرد: کادر درمان برای تلاش های بی وقفه خود در این ایام باید احساس  غرور کند و ما تلاش می‌کنیم تا مطالبات آنان را از مسیرهای قانونی محقق کنیم.

این جلسه با بررسی مباحث نمایندگان پزشک خانواده و گزارش بیمه‌ها و علوم پزشکی پایان یافت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار