نگاه سپاهان به فوتبال، بازیکن‌پروری است/ در سال یک یا دو پدیده به فوتبال معرفی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با بیان اینکه حساب ویژه‌ای روی تیم‌های پایه باز کرده‌ایم، گفت: هر سال یک یا دو پدیده جوان را به فوتبال معرفی خواهیم کرد.

محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اظهار داشت: نگاه باشگاه سپاهان به فوتبال، بازیکن‌پروری است و با تلاش‌های صورت گرفته، سپاهان نوین بار دیگر راه‌اندازی شد. در حال حاضر محمدرضا عسگری و یاسین سلمانی نیز از این باشگاه در تیم ملی فوتبال جوانان حضور دارند.

او با بیان اینکه حساب ویژه‌ای روی تیم‌های پایه باز کرده‌ایم، افزود: من هم فوتبال حرفه‌ای را از تیم‌های پایه سپاهان آغاز کردم. این واقعیت را نیز باید بدانیم که سرمایه‌گذاری در تیم‌های پایه سبب نمی‌شود که همه جوانان به تیم بزرگسالان منتقل شوند؛ اما سعی ما این است که در سال یک یا دو بازیکن از تیم‌های پایه، شانس حضور در تیم بزرگسالان سپاهان را پیدا کنند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: سن بازیکنان مستعد در فوتبال جهان پایین آمده است. شاید در گذشته بازیکن ۲۲ یا ۲۳ ساله را استعداد فوتبال می‌دانستند، اما امروز بازیکنی که استعداد محسوب می‌شود نباید بیشتر از ۱۹ سال داشته باشد.

او گفت: بعد از ۱۹ سالگی نمی‌توان از عنوان استعداد برای بازیکنان استفاده کرد؛ اما فوتبالیست می‌تواند با برآورده کردن دیدگاه‌های مربی، خود را در زندگی حرفه‌ای حفظ کند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار