ثبت نخستین شکست ایمان شیراز در لیگ برتر فوتسال

فوتسالیست های شیرازی حریف فرش آرا مشهد نشدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،در هفته نخست فصل جدید لیگ برتر فوتسال مردان باشگاههای کشور ، تیم ایمان شیراز در سالن شهید بهشتی مشهد با یک گل نتیجه را مقابل میزبانش فرش آرا واگذار کرد.

در این بازی نماینده فارس نمایش خوبی مقابل تیم فرش آرا مشهد داشت و تنها روی یک غفلت در دقیقه هفت نیمه نخست اجازه گلزنی به محسن محمدزاده داد.

در نیمه دوم دفاع جانانه ایمان شیراز اجازه خودنمایی به محمد بیضایی نژاد و محسن محمدزاده را نداد و فوتسالیست های شیرازی در تک موقعیت ها خطراتی را روی دروازه تیم مشهدی ایجاد کردند که تبدیل به گل تساوی نشد تا فرش آرا با همان تک گل نیمه نخست موفق به شکست ایمان شیراز شوند.

حمید کمالی سرمربی فصل گذشته ارژن شیراز که صحبت از بستن قراردادش با ایمان شیراز می شود ، در این بازی از روی سکوها عملکرد بازیکنان ایمان را زیر نظر داشت.

ایمان شیراز امسال با خرید امتیاز تیم ارژن شیراز ، نخستین تجربه حضور در مسابقات دسته برتر فوتسال مردان باشگاههای کشور را تجربه می کند.

در گروه دوم این رقابت ها تیم ایمان شیراز با مس سونگون ورزقان، سن ایچ ساوه، فرش آرا مشهد، شرکت ملی حفاری اهواز، بازار روز کوثر اصفهان و راگا تهران همگروه است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.