واکنش شبنم مقدمی به لاکچری بازی در برخی مراسم

شبنم مقدمی، چهره شناخته شده سینما و تلویزیون با انتشار تصویری از خود، نسبت به تجمل گرایی و لاکچری بازی های مد شده واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شبنم مقدمی، هنرپیشه سینما و تلویزیون در جدیدترین فعالیت مجازی خود، با انتشار تصویری قدیمی از دوران کودکی‌اش، نسبت به مراسم و مجالس لاکچری که اخیرا در هر زمینه‌ای شاهد آن هستیم واکنش نشان داده و نوشته است:

"ای زیر ِ گِل بره این لاکچری!...بلایی شده به قرآن! بعد ِ عقد و عروسی و جهاز کِشون و عروس بَرون و ختنه سورون و زایمون و تاریخ تولد و نذری پزون و شب چله و عزا و قبرستون ِ لاکچری ! حالا دیگه چشم مون به جشن ِ تکلیف ِ لاکچری روشن !

راستش نمی دونم به این تخصص ِ عجیب ِ ما جماعت ِ بحران زده  راه گم کرده  چشم و هم چشمی باز !در تغییر شکل و اسم و عنوان ِ هر رسم و‌ رویدادی به سمت ِ تجمل ِ اَلَکی و آبکی و بی ریشه باید خندید یا گریست!...اما همین قدر می‎دونم که خدا ...فقط خدا باید به دادمون برسه!

این عکس مال نُه سالگی منه...مال روزگاری که هیچی ِ هیچی ...حتی در لوکس ترین شکلش...لاکچری نبود ...شاید اصلا این واژه توی فرهنگ ِ ما معنا نمی شد. و شاید به همین دلیل توی اولین عکسی که با روسری از من برداشته شده حتی یه چارقد بچگانه گل گلی هم برام تدارک ندیدن! چه برسه به جشن تکلیف لاکچری!! دنیا و روزگار چقدرررر عوض شده"

تصویری دیده نشده از شبنم مقدمی


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
تا الان هیچکس اعتراضی نداشت به این لاکچری بازیا.....بخاطر جشن تکلیف صداشون دراومد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۴ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
اینهمه گفت که جشن تکلیف رو بکوبه!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۲۶ آذر ۱۳۹۹
باز خدا پدرت رو بیامرزه که وسط همکاری‌های رنگ و وارنگت که همه افتخارشون به پول و ریخت و قیافه شون هست . شما یه کلمه حرف حسابی زدی . برگشتیم به عصر جاهلیت هزار و چهارصد سال پیش که از بس تو اعراب هم دوره پیغمبر تفاخر و تکاثر رواج داشت و ارزش آدم ها بر همین مبنا بود ، خدا پیغمبر صلی الله علیه و آله و سلم رو فرستادند تا با این جاهلیت مبارزه کنند و مبنای ارزش گذاری رو ببره بر روی مکارم اخلاقی و انسانی . الان هم متاسفانه به همون جاهلیت دچار شدیم و به مراتب بدتر ، چون تو اون روزهای عربستان ، تعداد باسوادها تنها هفده نفر بوده ولی الان ما کلی تحصیلکرده های جاهل داریم که حتی دنبال سواد و مدرک که میرند برای تفاخر میرند . خدا باید اینبار برای مبارزه با این جاهلیت وحشتناک حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف را برساند ان شاء الله . اللهم عجل لولیک الفرج . اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۲۲:۱۸ ۲۶ آذر ۱۳۹۹
کاملادرست میگید.
آخرین اخبار