استقبال بحرین از «تروریستی» خواندن مقاومت اسلامی «گردان‌های مختار»

وزارت خارجه بحرین از اقدام آمریکا در تروریستی خواندن گروه مقاومت اسلامی شیعیان این کشور به نام «گردان‌های مختار» استقبال کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آرتی عربی، بحرین از اقدام اخیر آمریکا در تروریستی خواندن گروه مقاومت اسلامی شیعیان بحرین به نام «سرایا المختار» (گردان‌های مختار) استقبال کرد.

وزارت خارجه بحرین اعلام کرد: تروریستی خواندن سرایا المختار از سوی آمریکا گام مهمی برای مقابله با اقدامات خصمانه این گروه تروریستی است.

این وزارتخانه مدعی شد: این گام به مبارزه با فعالیت‌های این گروه برای برهم زدن امنیت و ثبات در منطقه و خشکاندن منابع آن کمک خواهد کرد.

وزارت خزانه داری آمریکا روز گذشته گروه بحرینی گردان‌های مختار را در لیست تحریمی خود قرار داد و آن را تهدیدی برای امنیت ملی آمریکا عنوان کرد.

مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا نیز در سخنانی مدعی شد: گردان‌های مختار، سازمانی تروریستی در بحرین است که از سوی ایران حمایت شده و از سوی سپاه پاسداران حمایت مالی و لجستیکی دریافت می‌کند.

این در حالی است که بحرین سال‌ها شیخ عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین را در محاصره قرار داده بود و شمار زیادی از علما و جوانان شیعه بحرین را به بهانه‌های مختلف بازداشت و شکنجه کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار