فراهم شدن ارتباط مستقیم و غیر حضوری شهروندان ایلامی با رئیس پلیس راهور ناجا

سرهنگ همتی زاده از فراهم شدن ارتباط مستقیم و غیر حضوری شهروندان ایلامی با رئیس پلیس راهور ناجا خبر داد.

سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ اظهار داشت : در راستای رضایتمندی مردم عزیز استان و رفع مشکلات آن‌ها در حوزه کاری پلیس راه و راهور این امکان فراهم شده تا هم استانی‌های عزیز در روز چهارشنبه ۲۶ آذر ماه همزمان با سراسر کشور از ساعت ۹ صبح الی ۱۱ به صورت غیر حضوری می‌توانند مشکلات، نظرات و پیشنهادات خود را با رئیس پلیس راهور ناجا در میان بگذارند.

او افزود: فراهم شدن بستر ارتباط مستقیم و غیر حضوری برای شهروندان ایلامی با رئیس پلیس راهور ناجا و معاونان ایشان، در جهت رسیدگی سریع به مشکلات مردم است.

رئیس پلیس راه استان ایلام ادامه داد: مردم استان در صبح روز چهارشنبه ۲۶ آذر ماه از ساعت ۹ الی ۱۱ به صورت غیر حضوری می‌توانند مشکلات، نظرات و پیشنهادات خود را با رئیس پلیس راهور ناجا از طریق شماره تماس ۲۱۸۶۴۴۴۴ -۰۲۱ و همچنین ارتباط با روسای پلیس راه و راهور استان ایلام همزمان در محل دفتر نظارت همگانی استان از طریق سامانه تلفن گویای ۱۹۷ مطرح کنند.

او در پایان گفت: همشهریان عزیز می‌توانند در موعد مقرر شده مشکلات خود را مطرح و در کمترین زمان ممکن پاسخ تماس خود را بگیرند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.