مقدمه چینی انتخابات ۱۴۰۰ در استان مرکزی

جلسه مقدماتی انتخابات سال ۱۴۰۰ در استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  جلسه مقدماتی انتخابات ۱۴۰۰ با حضور ویدئو کنفرانسی فرمانداران استان مرکزی و به منظور بررسی تمهیدات در نظر گرفته شده در محل استانداری در اراک برگزار شد.

بهروز اکرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی در این جلسه گفت:باید از هم اکنون درست و به موقع نسبت به برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ برنامه ریزی کرد.

اکرمی افزود: امسال در سه شهرستان استان مرکزی سه انتخابات برگزار می‌شود و مابقی دو انتخابات برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه همه مسئولیت دارند تا یک انتخابات قانونمند برگزار شود اضافه کرد: هیات نظارت و اجرایی استان مرکزی دو بال برگزاری انتخابات هستند و باید همه سعی و تلاش خود را برای برگزاری هر چه با شکوهتر و سالمتر انتخابات داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی بیان کرد: همه مسئولین علاوه بر وظیفه قانونی خود یک وظیفه شرعی هم بر عهده دارند که باید تلاش کنند اصل بی طرفی در انتخابات رعایت شود.

او ادامه داد: تمامی مراکز شعب اخذ رای استان از هم اکنون تا قبل از برکزاری انتخابات باید با همکاری هیات نظارت رصد شود و تمام شرایط بررسی و نقاط ضعف شعبه‌ها برطرف شود.

اکرمی همراهی و همدلی تمام مسئولین امر را خواستار شد و گفت: همه دست اندرکاران انتخابات ۱۴۰۰ باید بی طرف باشند و مستند سازی روند انتخابات از هم اکنون در دستور کار قرار گیرد.

در انتخابات ۱۴۰۰ در سه آشتیان تفرش و فراهان علاوه بر انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های شهر انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی هم برگزار می‌شود.

منتخب دوره یازدهم مردم آشتیان تفرش و فراهان در مجلس شورای اسلامی سینا کمال خانی بود که به دلیل مشکل مدرک تحصیلی اعتبارنامه اش تصویب نشد و در انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در سال ۱۴۰۰ جایگزین او انتخاب می‌شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.