شهادت مأمور نیروی انتظامی خمین در درگیری با سارقان مسلح

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت:ستوان یکم مرتضی براتی بامداد امروز در درگیری با سارقان مسلح به شهادت رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سرهنگ محمود خلجی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت:بامداد امروز ستوانیکم مرتضی براتی از کارکنان کلانتری ۱۲ شهرستان خمین در درگیری با سارقان مسلح احشام به شهادت رسید.

سرهنگ خلجی افزود: بامداد امروز درپی اعلام درگیری ماموران انتظامی شهرستان خمین با سارقان مسلح احشام، ستوان یکم " مرتضی براتی " مامور کلانتری ۱۲ این شهرستان به درجه رفیع شهادت نائل و سه نفر دیگر از ماموران وظیفه نیز مجروح شدند.

شهادت مامور نیروی انتظامی در خمین

 

تسلیت سردار مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی

پیام تسلیت سردار مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی به مناسبت شهادت شهید سرافراز مرتضی براتی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

"مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا"

" برخی از آن مؤمنان، بزرگ مردانی هستند که به عهد و پیمانی که با خدا بستند کاملا وفا کردند، پس برخی پیمان خویش گزاردند و برخی به انتظار (فیض شهادت) مقاومت کرده و هیچ عهد خود را تغییر ندادند. "

پل شهادت اصلی‌ترین وسیله رسیدن به معبود است که شهدای گرانقدر با عبور از این گذرگاه درخشان برای همیشه جاویدان باقی می‌مانند و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به جای گذاشته و ثبات و استمرار خط سرخ حسین (ع) را با خون خود تضمین نمودند و راه شجاعت را به ما آموختند.

آری! بار دیگر یکی از سبزپوشان عرصه دفاع از حریم وطن ایران اسلامی و هم تبار عاشورائیان در نبرد با سارقان احشام به فیض عظیم شهادت نائل آمد و روح پاکش با ارواح شهیدان والامقام در ملکوت اعلی همنشین و از روزی الهی متنعم شد.

از آنجا که فرهنگ ایثار و شهادت همواره تقویت کننده عزم استوار نیرو‌های انقلابی و الهام بخش هویت ملی ما بوده است، بی تردید شهادت افتخار آمیز این شهید والا مقام به خادمان مردم انقلابی ایران، در سنگر نظم و امنیت اجتماعی جامعه اسلامی، روحی تازه بخشیده و همرزمان وفادارش را نیز در ادامه راه غرور آفرین وی و تحقق اهداف عالی اش مصمم‌تر خواهد ساخت.

اینجانب شهادت این سرباز غیور انقلاب اسلامی را به ساحت حضرت، ولی عصر (عج)، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، مردم ولایتمدار استان مرکزی و خانواده این شهید بزرگوار تبریک و تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال مسئلت دارم روح پاک ستوانیکم شهید"مرتضی براتی" را با ارواح طیبه اولیا طاهرین محشور فرموده و همگان را در مسیر پیمودن راه نورانی شهیدان سرافراز، موفق و موید بدارد.

سرتیپ دوم ستاد "حسن مفخمی شهرستانی"، فرمانده انتظامی استان مرکزی

تسلیت دبیر کل کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی

سردار پاسدار کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی و دبیر کل کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی هم در پی شهادت شهید مدافع امنیت مرتضی براتی پیامی به شرح زیر صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

إنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

بار دیگر یکی از فرزندان سبزپوش عرصه دفاع حریم وطن ایران اسلامی از استان مرکزی در نبرد با سارقان مسلح در شهرستان خمین به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

اینجانب به نمایندگی از تمام رزمندگان جان بر کف سپاه روح الله استان مرکزی عروج ملکوتی ستوان یکم مرتضی براتی را که در دفاع از آرمان‌ها و پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در راه مبارزه با سارقان جان شیرین خود را نثار نموده به محضر امام عصر (عج)، ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای، خانواده معظم شهدا و بازماندگان مکرم، فرماندهی و پرسنل فداکار نیروی انتظامی و مردم شریف استان مرکزی و شهرستان خمین تسلیت عرض نموده و علو درجات این شهید والامقام را از درگاه الهی مسئلت دارم.

سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی
فرمانده سپاه روح الله و دبیر کل کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی
کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
خدایا قسمت میدهیم به خون پاک تمام شهدای درگاهت به خانواده محترم این شهید صبر جمیل و کبیر عنایت بفرما وروح این شهید گرامی را باسرور و سالارشهیدان حضرت امام حسین ع ویاران باوفایش در فردوس محشوربفرما