دست خالی سروقامتان بابل در دور مقدماتی لیگ برتر والیبال

تیم سروقامتان بابل در آخرین بازی خود در دور مقدماتی لیگ برتر والیبال بانوان کشور، برابر اکسون تهران شکست دیگری را تجربه کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،در هفته دوم لیگ برتر متمرکز بانوان کشور جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، تیم سروقامتان بابل، با حساب ۳ بر صفر مقابل اکسون تهران باخت.

در این مسابقه که از گروه الف لیگ برتر والیبال بانوان کشور در سالن شهید بابایی قزوین برگزار شد، اکسونی‌ها با مربیگری اورانوس احمدی موفق شدند در ۳ دست و با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۲۱، سروقامتان بابل را از پیش رو بردارند.

شاگردان نادره رمضانی در تیم جوان و کم توان مالی سروقامتان بابل با ۶ باخت و بدون برد به مرحله نهایی رقابت‌ها راه یافتند تا برای کسب عنوان‌های پنجم تا هشتم به مصاف دیگر حریفانش از گروه ب مسابقات بروند.

در آخرین مسابقه دور مقدماتی، گروه الف لیگ برتر والیبال بانوان کشور، سایپا تهران با نتیجه ۳ بر صفر، شهرداری قزوین را شکست داد تا با ۱۸ امتیاز به عنوان تیم نخست به مرحله پایانی صعود کند.

شهرداری قزوین هم با ۱۱ امتیاز به عنوان تیم دوم گروه ب به مرحله نیمه نهایی راه یابد.

اکسون تهران با ۲ برد و ۷ امتیاز در این گروه سوم شد و سروقامتان بابل بدون برد در جایگاه چهارم جای گرفت.

در مرحله نهایی لیگ برتر والیبال بانوان کشور، تیم‌های اول و دوم گروه‌های الف و ب در یک گروه برای رتبه‌های اول تا چهارم به دیدار هم می‌روند و تیم‌های سوم و چهارم هر گروه مقدماتی در مرحله نهایی برای رتبه‌های پنجم تا هشتم با یکدیگر روبرو می‌شوند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.