مظلومی: محروم کردن بازیکنان هیچ سودی برای سایر تیم‌ها ندارد

پرویز مظلومی سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره آخرین شرایط این تیم توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،، پرویز مظلومی درباره آخرین شرایط تیم فوتبال استقلال عنوان کرد: محمود فکری بعد از آمدن به استقلال فرصت زیادی نداشت و این موضوع مشکلات فراوانی را هم برای تیم ایجاد کرد، اما نتایج بدی را هم تا به اینجای فصل نگرفته است.

او ادامه داد: تیم ما مصدومان زیادی دارد و محمود فکری برای بازی قبل مجبور به استفاده از دو بازیکن ۱۸ ساله شد، ما در بازی قبل مقابل تیم خوب شهرخودرو بازی خوبی را حتی قبل از اخراج شدن بازیکن آن‌ها انجام دادیم و گل اول را نیز قبل از اخراج بازیکن آن‌ها زدیم. در هر صورت استقلال را روز به روز بهتر می بینم، اما فعلا جمع کردن امتیاز‌های اول فصل برای ما از همه چیز واجب‌تر است.

او گفت: همه ارکان باشگاه، حتی حامی مالی باشگاه در حال تلاش هستند که هواداران را خوشحال کنند.

مظلومی درباره مصدومان استقلال و رسیدن آن‌ها به بازی‌های دیگر این تیم عنوان کرد: خوشبختانه وریا و ریگی از دیروز تمرینات خود را شروع کرده اند و برای بازی بعد مشکلی ندارند، شیخ و سیاوش یزدانی هم تمرینات خودرا شروع کرده اند.

مظلومی درباره زمین تمرین تیم فوتبال استقلال عنوان کرد: زمین تمرین مجتمع نفت کاملا در اختیار ما است و من از مسئولان این شرکت نیز به خاطر همکاری با ما تشکر می‌کنم.

او در ارتباط با فرشید اسماعیلی عنوان کرد: با توجه به مشکلاتی که پیش آمد کادر فنی تصمیم گرفت که اسماعیلی را در اختیار باشگاه قرار دهد. فرشید بازیکن تاثیر گذاری است و ما هم به راحتی او را از دست نمی‌دهیم. اما متاسفانه به دلیل قرارداد‌های اول فصل که مدیران بسته اند، بسیار مشکل داریم.

او ادامه داد: اسماعیلی هم کمی تندروی و جوانی کرده است و متاسفانه دود این مسائل به چشم هواداران می‌رود و باعث ناراحتی آن ها می‌شود.

مظلومی درباره رای صادره در ارتباط با محرومیت بابک مرادی عنوان کرد: مرادی در این مسائل به هیچ وجه تقصیری نداشته و همه چیز را به کمیته استیناف واگذار کرده است. اما واقعا محروم کردن این جوانان فایده‌ای نداشته و سودی برای سایر باشگاه‌ها ندارد.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار