"هانی رامبد" خالق حرفه ای‌های مستر المپیا

هانی رامبد یکی از بهترین مربیان ایرانی رشته بدنسازی در جهان است که شاگردان او امسال در مستر المپیا شانس‌های اصلی قهرمانی هستند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هانی رامبد یکی از بهترین مربیان رشته بدنسازی در جهان که ۳ نفر از شاگردان او امسال در مستر المپیا شانس‌های اصلی قهرمانی هستند، تصمیم دارد تا همچنان رکورد دار باشد. این مربی ایرانی در مستر المپیا ۲۰۲۰ ورزشکاری، چون هادی چوپان را در لیست خود دارد. ۲ شاگرد دیگر او در این رقابت‌ها فیل هیث و آندره دیو هستند. فیل هیث با ۷ قهرمانی پیاپی در مستر المپیا، امسال نیز فقط به کسب ساندو فکر می‌کند. آندره دیو نیز دیگر شاگرد هانی رامبد است که در رشته فیزیک به روی استیج خواهد رفت.

اگر چه هانی رامبد تا به حال در ایران زندگی نکرده است، اما او همیشه می‌گوید: ایرانی هستم و به ایرانی بودنم افتخار می‌کنم.

در ادامه آمار ورزشکارانی که تحت مربیگری هانی رامبد صاحب عنوان‌های قهرمانی شده اند را بررسی می‌کنیم:

"هادی چوپان"

گرگ پارسی که نزدیک به دو سال است با هانی رامبد کار می کند، سال گذشته توانست با کمک این مربی ایرانی مقام سوم رقابت‌های المپیا را کسب کند و با مدال برنز به ایران برگردد. چوپان بعد از مرحوم بیت الله عباسپور دومین ورزشکار ایرانی است که به روی استیج المپیا قدم نهاده است. طلای مسابقات گرند پریکس کره در سال ۲۰۱۸ و طلای ونکوور پرو کانادا در سال ۲۰۱۹ از دیگر قهرمانی‌های هادی چوپان با نظارت هانی رامبد است.

"جی کاتلر"

جی کاتلر یکی از رقیبان و البته دوستان رونی کلمن معروف است و تحت مربی گری هانی توانست رونی کلمن را شکست دهد و قهرمان مستر المپیا در رشته بادی بیلدینگ در دسته وزن اوپن شود. او در کارنامه خود ۴ دوره قهرمانی مستر المپیا دارد.

"فیل هیث"

فوق ژنتیک ۴۰ ساله دنیای بدنسازی که تا به حال فقط ۷ قهرمانی در مستر المپیا را در کارنامه خود ثبت کرده است. فیل هیث ۴۰ ساله در سال ۲۰۱۸ به دلیل عمل جراحی ناف نتوانست عضلات با کیفیتی را در مستر المپیا نشان دهد و ساندو را با دستان خود به شان رودن هدیه داد. در مستر المپیا امسال، هانی رامبد یک نسخه جدید از فیل هیث رو نمایی خواهد کرد.

"جرمی بوندیا"

جرمی بوندیا از ستاره‌های فیلیپینی رشته فیزیک دنیا است که سال ۲۰۱۸ به علت عمل جراحی که از ناحیه کتف داشت، نتوانست پنجمین عنوان قهرمانی را کسب کند. جرمی قهرمان ۴ دوره مستر المپیا در رشته فیزیک چند وقت پیش با انتشار پستی اعلام به جدایی از تیم هانی رامبد کرد و با مربی دیگری به توافق رسید.

"آندره دیو" 

اواخر حضور جرمی بوندیا بود که آندره نیز به تیم هانی رامبد پیوست و هانی رامبد از آن زمان تلاش خود را مبنی بر رساندن آندره به سطح بالای مسابقاتی شروع کرد توانست او را قهرمان رقابت‌های آرنولد کلاسیک کند. آندره دیو فیزیک کار جوان امسال اولین المپیای خود را تجربه می‌کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار