نائب رئیس فدراسیون ووشو:

لیگ ووشو در یکی از ورزشگاه‌های مجهز برگزار می‌شود/ تعامل خواهران منصوریان باعث لغو محرومیتشان شد

اوجاقی، نائب رئیس فدراسیون ووشو گفت: ما با چند مجموعه ورزشی صحبت کرده‌ایم تا مسابقات لیگ ووشو را در یکی از ورزشگاه‌های مجهز برگزار کنیم.

حسین اوجاقی، نائب رئیس فدراسیون ووشو در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برنامه‌های فدراسیون در دوران شیوع ویروس کرونا گفت: ما مسابقات مجازی ووشو را  با حضور ۷۰۰ ورزشکار  برگزار کردیم و قرار است هیئت‌های ورزشی استان‌ها مسابقاتی را برگزار کنند و نفرات برتر، تیم منتخب را تشکیل بدهند و مسابقات قهرمانی کشوری برگزار شوند.

او ادامه داد: مجوز برگزاری مسابقات  لیگ برتر ووشو را از ستاد مقابله با کرونا در ورزش گرفته‌ و تاییدیه فدراسیون جهانی را هم اخذ کرده‌ایم.

برگزاری مسابقات در خانه ووشو امکان پذیر نیست 

اوجاقی بیان کرد: در حال حاضر چند تیم برای حضور در لیگ ووشو اعلام آمادگی کرده‌اند و قرار است این مسابقات در بهمن ماه به صورت متمرکز در تهران برگزار شوند. از همه تیم‌ها تست کرونا می‌گیریم و همه قرنطینه خواهند شد. برگزاری مسابقات در خانه ووشو امکان پذیر نیست؛ به همین علت با چند مجموعه ورزشی که خوابگاه و سالن قرنطینه دارند، صحبت کردیم تا در یکی از ورزشگاه‌ها رقابت‌ها را برگزار کنیم.  

نایب رئیس فدراسیون ووشو درباره وضعیت ملی پوشان این رشته ورزشی گفت: ما گروه‌های مختلفی تشکیل داده ایم و سانداکاران و تالوکاران به طور جداگانه با مربیان خود در ارتباط هستند و ورزشکاران برنامه تمرینی خود را از مربی خود دریافت می‌کنند و از تمرینات خود هم فیلم می‌گیرند و برای مربیان می‌فرستند تا وضعیتشان بررسی شود.

او درباره بخشش محرومیت خواهران منصوریان اظهار کرد: خواهران منصوریان تعامل خوبی داشتند و  اکنون شرایط حضور در فضای مجازی را به طور کامل رعایت می‌کنند. به هر حال فدراسیون ووشو نگاه حمایتی به ورزشکاران دارد و مسئولان فدراسیون طبق درخواست خواهران منصوریان تصمیم گرفته‌اند که محرومیت سهیلا را ببخشند و محرومیت شهربانو را به حالت تعلیق در بیاورند.

اوجاقی درباره کمک مالی به ووشوکاران گفت: نفراتی که فیکس تیم ملی ووشو بوده‌اند، حمایت‌های مالی از آن‌ها صورت می‌گیرد.

او در پایان گفت: امیدوارم ووشوکاران تمرینات خود را شروع کنند تا برای اعزام به مسابقات آماده باشند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

برچسب ها: ووشو ، فدراسیون ، لیگ ، منصوریان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار