ارائه هزار و ۳۹۲ خدمت حقوقی به مددجویان زنجانی

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از ارائه خدمات رایگان حقوقی به مددجویان خبر داد و گفت: این امر با همکاری ۸۵ وکیل میسر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صفری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت:  طی ۸ ماه گذشته تعداد یک هزار و ۳۹۲ مورد خدمات حقوقی رایگان به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد زنجان ارائه شده است.

او افزود:  در قالب برگزاری ۱۰ مورد میز خدمت حقوقی در ۸ ماه گذشته ۵۶۲ مورد مشاوره حقوقی به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان ارائه شده است.

صفری ادامه داد: تنظیم اظهار نامه‌های رسمی، تنظیم شکواییه، اجرای احکام، ارائه مشاوره‌های حقوقی، اقدامات ثبتی، سازش بین اصحاب دعوی، جلب رضایت اولیای دم و... از اقدامات و فعالیت‌های رایگان اداره حقوقی کمیته امداد به شمار می‌رود.

اوگفت: با همکاری و معاضدت قضایی این وکلا و مشاوران حقوقی در هشت ماه گذشته  بیش از ۴۳۲ میلیون تومان در هزینه‌های دادرسی مددجویان صرفه جویی شده است.

مدیرکل کمیته امداد زنجان افزود: معاضدت حقوقی نیازمندان و ارائه خدمات حقوقی و قضایی به خانواده‌های تحت حمایت به منظور احقاق حقوق جامعه هدف و آشنایی آن‌ها با حقوق قانونی خود از اقدامات کمیته امداد استان زنجان در طول سال بوده و با همین رویکرد هزار و ۳۹۲ مورد خدمت حقوقی به مددجویان تحت حمایت این نهاد در ۸ ماه گذشته  ارائه شده است.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.