اصلاح شبکه برق بازار تاریخی قلعه محمود کرمان

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان گفت:شبکه برق‌رسانی و خطوط روشنایی بازار قلعه محمود با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، عبدالوحید مهدوی نیا، سرپرست شرکت توزیع نیروی برق شمال استان با اشاره به وضعیت خطوط برق بازار تاریخی قلعه محمود گفت: برای احداث شبکه برق‌رسانی و خطوط روشنایی بازار اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اختصاص یافته است و این طرح با احداث ۳۵۰ متر شبکه خودنگهدار هوایی در دست اجرا می باشد و به زودی به پایان خواهد رسید.

او افزود: در واقع شرایط برق موجود در این منطقه به‌صورت نابسامان مستقر شده بود و مقرر شد که تابلو‌های انشعاب به شکل استاندارد ساماندهی و برای ایمن‌سازی بازار در زمینه برق نیز اقدامات لازم انجام شود.

مهدوی نیا تصریح کرد: امیدواریم با ایجاد دغدغه برای مسئولان و واحد‌های مربوطه در زمینه این گونه مسائل و به‌ویژه توجه به بنا‌های تاریخی و قدیمی که هم‌اکنون در دست بهره‌برداری هستند اقدامات راهبردی داشته باشیم.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق شمال استان از ساماندهی شبکه‌های توزیع برق برای اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح امیرکبیر خبرداد و گفت: این پروژه بنا به درخواست شهرداری کرمان اجرایی و در راستای زیباسازی و مبلمان شهری با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در دست اجرا است.

او با بیان اینکه به دلیل محدودیت‌های ترافیکی و در راستای کاهش نارضایتی مردم، بیشترین حجم عملیات انجام پروژه در شب انجام شده است، افزود: تاکنون پیشرفت فیزیکی این پروژه ۸۰ درصد بوده است.

مهدوی نیا تصریح کرد: برای احداث تقاطع غیرهم سطح امیرکبیرهزار و ۷۰۰متر شبکه فشار متوسط هوایی جمع آوری و دو هزارو ۴۷۲ متر شبکه فشار متوسط زمینی، ۸۰۰ مترشبکه فشار ضعیف هوایی و ۲۰۰ متر شبکه فشار متوسط هوایی احداث شده است.

او گفت: نصب دو دستگاه پست کمپکت (با ترانس ۵۰۰ و ۳۱۵ کاوا) و نصب ۲ دستگاه تابلو توزیع ۶۳۰ آمپر و یک دستگاه تابلو توزیع ۸۰۰ آمپر را از دیگر اقدامات صورت گرفته برای اجرای این پروژه بوده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.