فیروزی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بودجه صنعت و تجارت خارجی در کمیسیون صنایع بررسی شد

سخنگوی کمیسیون صنایع به تشریح جلسه امروز کمیسیون متبوع خود پرداخت.

بررسی بودجه صنعت و تجارت خارجی در کمیسیون صنایعحجت‌الله فیروزی، سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه  سیاسی  باشگاه  خبرنگاران  جوان، در تشریح جلسه امروز کمیسیون متبوع خود گفت: بررسی بودجه حوزه‌های صنعت، معدن و تجارت خارجی در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ با حضور نمایندگان سازمان برنامه و بودجه و وزارت صنعت، معدن و تجارت مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: براساس توضیحات ارائه شده، در لایحه بودجه سال آینده ظرفیت‌های جدیدی در حوزه‌های مذکور ایجاد و اعتبارات افزایش یافته است.

سخنگوی کمیسیون صنایع تصریح کرد: در جلسه امروز مرکز پژوهش‌های مجلس، شهرک صنعتی و اتاق بازرگانی پیشنهادات خود را برای بهبود بودجه حوزه صنعت، معدن و تجارت خارجی مطرح کردند و نمایندگان به بیان نقطه نظرات خود در حوزه‌های مذکور پرداختند.

وی گفت: مقرر شد بودجه حوزه صنعت، معدن و تجارت خارجی در کارگروه‌های تخصصی کمیسیون صنایع و معادن به منظور بررسی جزئیات با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی، کارشناسی و ارزیابی شود و پیشنهاداتی که می‌تواند به بارور شدن بودجه این حوزه‌ها کمک کند به عنوان نظر کمیسیون صنایع به کمیسیون تلفیق ارجاع شود.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس بیان کرد: از آنجایی که معادن پتانسیل مناسبی برای ارز آوری دارند و می‌توانند جایگزین درآمد‌های نفتی شوند، بودجه آنها باید با دقت مورد بررسی قرار گیرد و در صورت نیاز اعتبارات این حوزه افزایش یابد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار