رونمایی از پوستر جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری

پوستر سی و دومین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونین و رئیس و اعضای انجمن هنر‌های نمایشی استان رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، پوستر سی و دومین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری امروز یکشنبه ۲۳ آذر ۹۹ با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونین و رئیس و اعضای انجمن هنر‌های نمایشی استان رونمایی شد.

ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در این آئین رونمایی گفت: سی و دومین جشنواره تئاتر استان با هدف ایجاد بستر مناسب جهت رشد و اعتلای هنر تئاتر امسال دی ماه ۹۹ در فضای مجازی برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


او افزود: در واقع یکی از مهمترین اقدامات توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری جشنواره تئاتر استانی است و همه باید سعی و تلاش خود را بکار گیریم تا بخشی کمی از جشنواره تئاتر استان را به صورت حضوری توسط هنرمندان مجری، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در محل تماشاخانه مهر شهرکرد برگزار کنیم.

شریفی اضافه کرد: بازبینی آثار در پی انتشار جدول بازبینی از ۲۳ تا ۲۵ آذر ماه خواهد بود و برنامه زمانبندی بازبینی جشنواره امکان هیچ گونه تغییری ندارد و مراحل کاری هیئت انتخاب و دبیرخانه جشنواره طبق تاریخ‌های مشخص شده پیش خواهد رفت.

او ادامه داد: توجه به شعار سال، فرهنگ ایثار و شهادت، در نظر داشتن ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی، فضائل اخلاقی، مباحث مربوط به نشاط اجتماعی، اقتصاد مقاومتی و مبارزه با اعتیاد و توجه به فرهنگ عامه و ارزش‌های بومی، تاریخی و ادبی استان از موضوعات این جشنواره است.

سی و دومین جشنواره‌ی تئاتر استان چهارمحال و بختیاری به دبیری فرشید بزرگ نیا از اول تا ۴ دی ماه ۱۳۹۹ در شهرکرد برگزار می‌شود و مخاطبین نمایش‌ها می‌توانند از طریق فضایی مجازی نمایش‌های مورد علاقه خود را تماشا کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.