هشتمین نمایشگاه کتاب استانی جنوب کرمان مجازی شد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: هشتمین نمایشگاه کتاب استانی جنوب کرمان از بیست و نهم آذر تا سوم دی ماه به صورت مجازی برگزار می‌شود.

حسین اسحاقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: با توجه به شرایط کرونا هشتمین نمایشگاه کتاب استانی جنوب کرمان از فضای مجازی برگزار می‌شود.

او افزود: این نمایشگاه اولین نمایشگاه کتاب در سطح کشور است که به صورت مجازی برگزار می‌شود.

اسحاقی با بیان اینکه اولین نمایشگاه مجازی کتاب استانی جنوب کرمان از ۲۹ آذر تا ۳ دی ماه برگزار می‌شود بیان کرد: راه اندازی چنین نمایشگاهی نیازمند زیرساخت‌های قوی بود که با رایزنی‌های صورت گرفته با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این زیرساخت‌ها فراهم شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: به منظور آغاز اطلاع رسانی از بازگشایی نمایشگاه مجازی کتاب استانی جنوب کرمان از پوستر این نمایشگاه رونمایی شد وامیدواریم با کمک اصحاب رسانه بتوانیم اطلاع رسانی مطلوبی در این زمینه داشته و شاهد استقبال بی نظیر علاقمندان به کتاب در این نمایشگاه متفاوت، باشیم.

اسحاقی با بیان این مطلب که امسال نمایشگاه کتاب تفاوت‌هایی با نمایشگاه‌های سال‌های قبل دارد، تصریح کرد: در نمایشگاه‌های قبل، از نظر بعد مسافتی حضور اکثریت مردم جنوب کرمان در نمایشگاه کتاب استانی میسر نبود، اما امسال بدلیل این که نمایشگاه به صورت مجازی برگزار می‌شود تعداد زیادی از علاقه‌مندان به کتاب می‌توانند از طریق نرم افزار وارد سایت نمایشگاه شده و نسبت به خرید کتاب اقدام کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان تخفیف ۴۰ درصدی، ارسال رایگان کتاب، دسترسی آسان از طریق تلفن همراه به نمایشگاه، حضور تعداد زیاد ناشران و برگزاری متنوع برنامه‌های جنبی را از مزیت‌های هشتمین نمایشگاه کتاب استانی جنوب کرمان برشمرد.

اسحاقی از ثبت‌نام ۷۰۰ ناشر برای شرکت در هشتمین نمایشگاه استانی کتاب جنوب کرمان خبر داد و گفت: تعداد ناشران تا پایان مهلت ثبت‌نام افزایش می‌یابد لذا افزایش تعداد ناشران موجب انتخاب سلیقه‌های متفاوت می‌شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان اظهار داشت: بن‌های اختصاص یافته به نمایشگاه کتاب ویژه مردم جنوب کرمان بوده و می‌توانند از تاریخ ۲۳ تا ۲۸ آذر با مراجعه به سامانه www.ketab.ir نسبت به دریافت بن خرید کتاب اقدام کنند.

اسحاقی تصریح کرد: البته علاقه‌مندان به کتاب از شمال استان نیز می‌توانند در این نمایشگاه شرکت کنند با این تفاوت، بن خرید کتاب شامل این افراد  نمی‌شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با بیان اینکه ۱۳ تا ۱۸ دی‌ماه، هفته مقاومت نامگذاری شده است، بیان کرد: باتوجه به اینکه در آستانه نخستین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هستیم به منظور گرامیداشت یاد و خاطره‌ای شهید والا مقام بخش ویژه‌ای برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار