در بسته حوادث شنبه ۲۲ آذرماه ۹۹ بخوانید؛

دستگیری شکارچیان غیرمجاز کبوتر در شوشتر

حوادث امروز شنبه ۲۲ آذر ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در روز شنبه ۲۲ آذر ماه ۹۹ را در این بسته خبری مشاهده کنید.

برخورد قاطع با شکارچیان غیرمجاز کبوتر در شوشتر

بهروز نجاتی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شوشتر گفت: مأموران یگان حفاظت محیط زیست این اداره در پی گشت زنی در اطراف اراضی کشاورزی و زیستگاه‌های آزاد حوزه استحفاظی این شهرستان و در حوالی روستای عرب حسن یگ گروه شکارچی را در حین ارتکاب شکار پرندگان وحشی بدون داشتن پروانه شناسایی و دستگیر کردند.

او افزود: از این متخلفان لاشه ۴ قطعه قمری خانگی، یک قطعه کبوتر جنگلی به همراه یک قبضه سلاح شکاری دارای مجوز حمل و ١٠ فشنگ ساچمه زنی کشف و ضبط و پس از تنظیم صورتجلسه جهت رسیدگی به تخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.

دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهبهان

سرهنگ محمد عزیزی فرمانده انتظامی بهبهان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل، کارگاه‌ها و محتویات خودرو‌ها در این شهرستان بنابراین شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۱، پس از بررسی موضوع و انجام اقدامات پلیسی لازم، موفق شدند طی عملیات ضربتی، ۴ نفرسارق عامل آن سرقت‌ها را در حین ارتکاب سرقت در منزل احدی از شهروندان دستگیر و به مقر پلیس منتقل کنند.

سرهنگ عزیزی تصریح کرد: متهمان تاکنون به ۱۱ فقره سرقت اعتراف کرده و در تحقیقات بعمل آمده مشخص شده است که احدی از سارقان در حین سرقت‌ها از پوشش زنانه استفاده می‌کرده و تحقیقات بیشتر در این خصوص در دستورکار پلیس می‌باشند.

فرمانده انتظامی بهبهان"با اشاره به اینکه از مخفیگاه متهمان مقدار زیادی اقلام مسروقه کشف شده است از شهروندان درخواست کرد: هرگونه اطلاعات خود از اقدامات سارقان را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

دستان کیف قاپ حرفه‌ای در ماهشهر بسته شد

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی بندر ماهشهر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کیف قاپی در برخی مناطق این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پلیس با انجام اقدامات پلیسی و بررسی سرنخ‌های بجا مانده یک سارق حرفه‌ای و سابقه دار را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ پاپی بیان داشت: در بازجویی‌های فنی پلیس سارق به ۸ فقره سرقت کیف قاپی اعتراف کرد و متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

انجام ۹ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات در اهواز

ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۹ عملیات مهار آتش و امداد و نجات طی ۲۴ ساعت گذشته گفت: ساعت ۶ و ۴۲ دقیقه حریق خودروی جحشه به دلیل اتصال برق درون انبار ضایعات در منطقه سه راه خرمشهر اطلاع رسانی شد و ماموران به محض رسیدن به محل حادثه با ایمن سازی شعله‌های حریق که کابین خودرو را در برگرفته بود مهار و از گسترش حریق و خسارت به انبار ضایعات جلوگیری کردند.

او در ادامه به واژگونی پراید در ساعت ۸ و ۱۵ دقیقه در انتهای مسیر اکباتان که منجر به خسارت کامل بدنه خودرو شد، اشاره کرد و افزود: این حادثه آسیب جانی نداشت و آتش نشانان سریعا در محل حاضر شدند و با چیدمان علائم هشدار دهنده ترافیکی از بروز حوادث احتمالی برای خودرو‌های عبوری جلوگیری و نشت بنزین خودرو را برطرف کردند.

قنبری در ادامه بیان کرد: بی احتیاطی ساکنان منزل مسکونی در آشپزی منجر به حریق آشپزخانه و دودگرفتگی ساختمان در ساعت ۱۰ و ۱۶ دقیقه در منطقه کمپلو خیابان ۱۵ خرداد شد و آتش نشانان با قطع برق و گاز ساختمان مسکونی و با استفاده از ۲ رشته لوله آبرسان حریق را مهار و دود ناشی از حریق را با استفاده از دستگاه فن فشار مثبت از ساختمان تخلیه کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اظهار داشت: همچنین آتش پژو ۴۰۵ ساعت ۱۰ و ۳۶ دقیقه در فلکه پیچ میدان به علت اتصال سیم کشی برق خودرو و حریق ساختمان متروکه ساعت ۱۷ و ۲۴ دقیقه در فلکه زیتون کارگری با تلاش آتش نشانان اطفا شد، ضمن اینکه آتش سوزی ال ۹۰ به دلیل اتصال سیم کشی موتور خودرو حین حرکت در مسیر فاز ۲ پادادشهر نبش خیابان ۵ جانبازان ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه با تلاش ماموران عملیاتی مهار شد.

او در پایان به نجات یک کودک با تلاش آتش نشانان که درون وسیله بازی در منزل مسکونی در منطقه جواهری گرفتار شده بود اشاره و تصریح کرد: آتش نشانان یک کودک را در منزل مسکونی منطقه سپیدار خیابان ۵ که به علت خرابی قفل درب درون اتاق محبوس شده بود خارج کردند. همچنین آتش نشانان یک پرنده را که درون نمای یک ساختمان در کوی ملت خیابان ۱۹ اقبال گرفتار شده بود را رها سازی نمودند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.