افتتاح ۴ طرح عمرانی و آموزشی در سرپل ذهاب

مسئول قرارگاه جهادی جاویدالاثر حاج احمدمتوسلیان گفت: این ۴ طرح با مشارکت خیران نیکوکار و توسط قرارگاه جهادی احمد متوسلیان در سرپل ذهاب ساخته شده است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سردار سعید قاسمی مسئول قرارگاه جهادی جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان گفت: ۴  طرح عمرانی و آموزشی با مشارکت خیران نیکوکار و توسط قرارگاه جهادی جاویدالاثر متوسلیان با  بیش از ۲۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار افتتاح شد.

او  افزود: یکی از این طرح‌ها شامل مدرسه چهارکلاسه روستای رفیع پاطاق در زمینی به مساحت ٢٦٠ متر مربع است که با ١٠ میلیارد ریال اعتبار ساخته شده است.

قاسمی تصریح کرد: همچنین یک واحد مسکونی به متراژ ۷۲ متر مربع و با یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برای یک خانواده محروم و نیازمند دیگر طرحی بود که  افتتاح و به بهره برداری رسید.

مسئول قرارگاه جهادی جاویدالاثر متوسلیان گفت: ساخت یک باب مسجد در روستای برزگر با ۲۴۰ مترمربع و با بیش از ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و ساخت مدرسه روستای چمن گلین در زمینی به مساحت ۲۴۰ مترمربع و با اعتباری بیش از ۱۰ میلیارد ریال از  طرح‌هایی بود که افتتاح شد.

انتهای پیام/س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار