‌می‌خواهم برای سومین مرتبه به المپیک برسم / سطح مسابقات انتخابی المپیک بالا خواهد بود

ملی‌پوش دوومیدانی گفت: سطح رقابت‌های آسیایی و جهانی برای کسب سهمیه المپیک بالا خواهد بود؛ اما می‌خواهم برای سومین مرتبه به المپیک بروم.

رضا قاسمی ملی‌پوش دوومیدانی اصفهانی در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، درخصوص وضعیت آمادگی‌اش برای رقابت‌های آسیایی و جهانی پیش رو اظهار کرد: در حال حاضر تمریناتم را انجام می‌دهم و امیدوارم بتوانم برای سومین بار سهمیه المپیک را کسب کنم. رقابت‌های قهرمانی آسیایی و جهانی پیش رو است که باید ورودی المپیک را کسب کنم.

او درباره اینکه بعد از سال‌ها از ورزشکاران اصفهانی تجلیل شد گفت: امیدوارم حمایت‌هایی که صورت گرفته است بیشتر شود، مراسم خیلی خوبی بود، این تجلیل بعد از ۸ سال روحیه خوبی به ورزشکاران بخشید؛ زیرا استان اصفهان در چنین اقداماتی ضعیف بود و امیدوارم این برنامه‌ها ادامه پیدا کند.

قاسمی در ادامه خاطرنشان کرد: اسپانسر‌های برای ورزشکاران خاص در نظر بگیرند، ورزشکاران کشور‌های دیگر تمریناتشان را در کمپ‌های تمرینی خیلی خوب سپری می‌کنند؛ اما ما با هزینه‌های شخصی به تمرین می‌پردازیم.

ملی‌پوش دوومیدانی در پایان سطح رقابت‌های پیش رو را بالا دانست و عنوان کرد: به نظر می‌آید تمام رقیبان خصوصا ورزشکاران چین، کره و قطر در مسابقات پیش رو از آمادگی بسیار بالایی برخوردار باشند و رقابت‌های باکیفیتی را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.