پس فرستادن کلید برج ۱۰۰۰ ساله پس از ۵۰ سال+ عکس

کلید یک برج باستانی در انگلیس که ۵۰ سال قبل قرض گرفته شده بود، بازپس فرستاده شد.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری دیلی میل، یک کلید برنجی که تقریباً ۵۰ سال پیش از برج قرن ۱۱ «سنت لئونارد» در شهر کنت به امانت گرفته شده بود، با یادداشتی حاوی «متأسفم برای تأخیر» به طرز مرموزی بازگردانده شده است.

فرستنده ناشناس این شی بزرگ را از طریق پست برای سازمان میراث فرهنگی انگلیس ارسال کرد و در نامه اعتراف کرده که در سال ۱۹۷۳ کلید "قرض" گرفته شده است.

کلید هنوز در سوراخ کلید در‌های برج سنت لئونارد وارد می‌شود گرچه دیگر در آن نمی‌چرخد. چراکه مدتی پس از ناپدید شدن کلید، قفل‌های جدیدی برای برج که بین سال‌های ۱۰۷۷ و ۱۱۰۸ ساخته شده است، طراحی و تعبیه شد.

به گفته سازمان میراث انگلیس، تصور می‌شود این کلید حدود ۱۰۰ سال قدمت داشته باشد.

پس فرستادن کلید برج ۱۰۰۰ ساله پس از ۵۰ سال+عکس

در بخشی از نامه‌ای که همراه کلید ارسال شده، آمده است: «در سال ۱۹۷۳ کلید قرض گرفته شد در سال ۲۰۲۰ آن را بازگرداندم. بابت تاخیر متاسفم با احترام.»

پس فرستادن کلید برج ۱۰۰۰ ساله پس از ۵۰ سال+عکس

گفته می‌شود سنت لئونارد نمونه‌ای اولیه و به خوبی حفظ شده از یک برج کوچک دوره نورمن است. برخی معتقدند این برج زمانی بخشی از یک قلعه بوده است که توسط گوندولف، اسقف روچستر ساخته شده است، در حالی که دیگران می‌گویند سازنده آن اسقف اودو از بایوکس، برادر ناتنی ویلیام فاتح بوده است. اما اطلاعات کمی در مورد تاریخچه بنا یا هدف اصلی ساخت آن در دست است.

سازمان میراث انگلیس قصد دارد شخص مورد نظر را پیدا کرده و عضویت افتخاری این برج را به او بدهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمیدرضا
۱۲:۲۸ ۲۱ آذر ۱۳۹۹
ایکاش کلید دولت مارا هم آمربکا و اروپا بی ها پس میفرستادن
آخرین اخبار