رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام:

۴۹ طرح عمده ایلام به بخش خصوصی واگذار شد

قیصوری گفت: ۴۹ طرح عمده در بخش ورزش، آب و فاضلاب و خدمات استان ایلام از سال ۹۶ تا ۹۸ به شکل واگذاری مدیریت به بخش خصوصی واگذار شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛رحمت الله قیصوری رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام گفت: در استان ایلام روند واگذاری طرح‌ها به بخش خصوصی از سال ۱۳۹۶ روند رو به رشدی داشته است و بخش عمده‌ای از طرح‌های دولتی و نیمه دولتی استان به بخش خصوصی واگذار شده است.

او یادآور شد: اصل ۴۴ قانون اساسی که بر واگذاری طرح‌ها به بخش خصوصی و بکارگیری سرمایه گذاران غیردولتی تاکید دارد یکی از مهمترین بند‌های قانون است که افزایش سطح مشارکت دولت و بخش خصوصی و کوچک سازی دولت را در پی دارد.

قیصوری تاکید کرد: اعتبار سهم استان در اجرای تبصره ۱۹ قانون بودجه سال ۱۳۹۹، معادل ۲۶۲ میلیارد و ۸۷۱ میلیون ریال است که باید برای مقوله واگذاری پروژه‌ها هزینه شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام بیان کرد: برای سال جاری نیز ۱۱ طرح نیمه تمام به منظور تکمیل نهایی، برون سپاری شده است که برای تکمیل این پروژه‌ها نزدیک به ۴۲ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

قیصوری افزود: این طرح‌ها شامل پروژه‌های ورزشی مربوط به ورزش و جوانان، نوسازی مدارس، دانشگاه علوم پزشکی، آب منطقه‌ای و آب و فاضلاب است.

او عنوان کرد: این طرح‌ها شامل استخرسرپوشیده سرابله، مجموعه ورزشی روستای هفت چشمه و سالن ورزشی رزمی ایلام، سالن‌های ورزشی دانش آموزان شهرستان‌های دره شهر، ایلام و آبدانان، احداث ساختمان سدسیکان، احداث خط انتقال کانال آبیاری عمومی آبگرم دهلران، آبرسانی به شهر ایلام (تعویض لوله خط انتقال ایستگاه‌های پمپاژ گل گل به شهر ایلام) و تکمیل درمانگاه شبانه روزی ملکشاهی (دی کلینیک) است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.