دستگیری مدل تکیه معاون الملک

رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه از دستگیری مدلی که در تکیه معاون الملک اقدام به هنجارشکنی کرده بود، خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حسن حیدری رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه گفت : پس از انتشار تصاویر و کلیپی از یک اقدام هنجارشکنانه و نامناسب در محوطه تکیه معاون الملک کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او گفت : مأموران پلیس امنیت عمومی پس از بررسی جوانب مختلف، شناسایی عوامل دخیل در این اقدام هنجارشکنانه و غیراخلاقی را در دستور کار قرار دادند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه افزود: در همین راستا مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی محل سکونت خانمی که به عنوان مدل مقابل دوربین‌های فیلمبرداری و تصویربرداری قرار گرفته بود، شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را دستگیر کردند.

حیدری ادامه داد: در همین راستا و طی روز‌های گذشته تصویربردار این هنجارشکنی نیز دستگیر شده بود.

او با ابراز تأسف از هنجارشکنی صورت گرفته آن هم در مکانی که سال‌ها است محل برپایی مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان است، گفت: پلیس این ساختارشکنی‌ها را برنتافته و قاطعانه با آن برخورد می‌کند.

حیدری گفت: برخورد با عوامل بروز این هنجارشکنی جز خواسته‌ها و مطالبات مردم شریف و شهیدپرور کرمانشاه است و پلیس وظیفه خود می‌داند با چنین افرادی برخورد‌های قانونی را به عمل آورد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.