درخشش فرهنگیان استان قزوین در جشنواره الگو‌های برتر تدریس

فرهنگیان استان قزوین در ششمین جشنواره الگو‌های برتر تدریس، درس تفکر و سبک زندگی، ۲ رتبه کشوری کسب کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،انصاری معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان قزوین گفت: مجتبی اسفندیاری از الموت شرقی و لیلا کبیری از ناحیه یک آموزش و پرورش در ششمین جشنواره الگو‌های برتر تدریس، درس تفکر و سبک زندگی، رتبه اول و دوم کشوری را کسب نمودند.

انصاری در خصوص برگزاری این جشنواره گفت: در ششمین جشنواره الگو‌های برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی از استان قزوین ۱۳۰ نفر شرکت کننده داشتیم که از این تعداد ۶۸ نفر به مرحله استانی راه پیدا کردند و در این مرحله نیز ۸ نفر از همکاران به عنوان منتخب کشوری معرفی شدند.

او افزود: در مرحله کشوری مجتبی اسفندیاری از الموت شرقی و لیلا کبیری از ناحیه یک آموزش و پرورش رتبه اول و دوم کشوری را کسب نمودند و چهار نفر دیگر از معلمان استان برگزیده تجلیل قرار گرفتند.

انصاری اضافه کرد: ششمین جشنواره الگو‌های برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی پایه‌های هفتم و هشتم با اهداف ارتقای کیفی شیوه‌های تدریس مربیان، مشاوران و دبیران درس تفکر و سبک زندگی برگزار شد.

برگزیدگان جشنواره الگو‌های برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی با حضور دکتر اصغری مدیرکل، حجت الاسلام انصاری معاون پرورشی و فرهنگی و باقری رئیس اداره امور تربیتی اداره‌کل آموزش و پرورش مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.