بازار مرغ زنجان آرام گرفت

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان گفت: بااینکه در نیمه اول آذرماه امسال شاهد نوسان قیمت مرغ در کشور بودیم، اما در زنجان به صورت مقطعی فقط با مشکل کمبود عرضه مرغ مواجه شدیم که با توزیع مرغ منجمد حل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، تاراسی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان گفت: علیرغم اینکه طی نیمه اول آذرماه امسال شاهد نوساناتی در قیمت و عرضه مرغ گرم در کشور بودیم، با اینهمه در استان زنجان بطور مقطعی و کوتاه مدت فقط با کمبود عرضه مرغ گرم (که با تامین و توزیع مرغ منجمد جبران شد) مواجه شدیم، اما هرگز قیمت مرغ از نرخ مصوب پا فراتر نگذاشت.

اوافزود: با تلاش کلیه عوامل موثر در تامین و توزیع مرغ گرم، از ابتدای امسال آرامش کامل از نظر عرضه مرغ به نرخ مصوب در بازار مرغ برقرار بوده و در حال حاضر نیز مردم استان زنجان می‌توانند گوشت مرغ را به مقدار مورد نیاز از فروشگاه‌های عرضه مرغ تهیه کنند.
 
تاراسی ادامه داد: مردم اطمینان داشته باشند همه دست اندرکارانی که تلاش آن‌ها منجر به رسیدن گوشت مرغ به بازار مصرف می‌شود، با اتخاذ سیاست‌ها و ارائه راهکار‌های مختلف، اجازه نخواهند داد تا کوچکترین خللی در تامین گوشت مرغ و پروتئین مورد نیاز خانوار ایجاد شود.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.