پیام تبریک رئیس رگولاتوری به مناسبت هفدمین سالروز تاسیس این سازمان

حسین فلاح جوشقانی رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی همزمان با فرارسیدن ۱۹ آذر، هفدهمین سالروز تاسیس این سازمان، در پیامی تبریک گفت.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین فلاح جوشقانی رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی همزمان با فرارسیدن ۱۹ آذر، هفدهمین سالروز تاسیس این سازمان، در پیامی این روز را به تمامی کارکنان، مدیران و همکارانش در حوزه ICT تبریک گفت. در این پیام آمده است:

همکاران ارجمند

امسال ۱۹ آذر، متفاوت از هر زمان دیگری برای ما رقم خورده است؛ شیوع ویروس کرونا، شرایط متفاوتی ایجاد کرده و فناوری‌های ارتباطی که پیش از این به دلیل ماهیت‍اش کم کم داشت جای پایی در زندگی ما باز می کرد، اکنون بیش از هر زمان دیگری با زندگی روزمره ما عجین شده است. به همان نسبت مسئولیت اقدامات ما به عنوان نهاد حاکمیتی و مقررات گذار در بخش ICT ، که چگونگی ارایه خدمات با کیفیت در این عرصه به کاربر نهایی را رقم می‌زند، نیز دوچندان شده؛ مسئولیتی که در طول شانزده سال گذشته، کنار هم ، گاه ما را در مقابل آزمون‌های سخت قرار داده، محکمان زده و کوله بار تجربه مان را پربارتر کرده است.

۱۹ آذر بهانه‌ای است برای مرور راهی که تا به اینجا آمده ایم،فرازها، فرودها و دستاوردهایی که در این مسیر سخت به همت و تلاش خستگی ناپذیر تک تک کارکنان و مدیران این حوزه و فعالان بخش خصوصی کشور محقق شده است.خداوند را سپاسگزارم که در بیش از یک دهه گذشته، فرصت همراهی و تعامل با شما را داشته‌ام تا در کنار یکدیگر بتوانیم ICT کشور را به نقطه"اکنون" برسانیم. نقطه‌ای که هر لحظه آن، بنا به  ماهیت تغییرپذیر فناوری،آغازی است برای گام نهادن در عرصه‌ای جدید. عرصه‌ای که سنگ بنای آن، پیش از این، به دستان توانمند و تفکر متعهدانه پیشینیان مان گذاشته شده است.

هفدمین سالروز تاسیس سازمان را به همگی شما تبریک می‌گویم و ضمن قدردانی از تلاش‌های گرانسنگ شما، امیدوارم مصمم‌تر از پیش، در دستیابی به چشم اندازهای ترسیم شده حوزه ICT، گام برداریم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار